blut0 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hva synes folk der ute er den Beste mopeden som er lagt til nå... For min egen del synes jeg rieju rs2 matrix da ..... Hva synes dere????? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Nai... Moped Kjøp heller nåke skikkeligt... Men om eg må velga ein blir d vell ein Derbi Senda DRD ja.. Endret 14. mars 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nai... Moped Kjøp heller nåke skikkeligt... Men om eg må velga ein blir d vell ein RS2 ja.. useriøst inlegg da du kunne heller bare skrivd rs2 Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Klarte ikkje å la vara å mobba Morten... Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 All time? Det må bli Honda CB 50, faktisk den eneste mopen jeg kunne tenke meg å eie selv Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Matrix er skambra, ja. Har en kompis som hadde trimma en Matrix for 13000. Kræsja i 40km\t Fucka sykkelen.... Lenke til kommentar
blut0 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Matrix er skambra, ja. Har en kompis som hadde trimma en Matrix for 13000. Kræsja i 40km\t Fucka sykkelen.... hehe det e litt sån kjipt da å krasjan i 40 km/t da ..... Lenke til kommentar
blut0 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 All time? Det må bli Honda CB 50, faktisk den eneste mopen jeg kunne tenke meg å eie selv hmmm ja... alle har sin egen smak (smaken e som baken den er delt i to...) Men jeg foretrekker helst racing sykler jeg da... men men Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hmmm ja... alle har sin egen smak (smaken e som baken den er delt i to...)Men jeg foretrekker helst racing sykler jeg da... men men Jeg tolker det som at du sannsylnigvis er 15-16 år og ikke enda har lært å sette pris på et stykke motorsykkelhistorie og liker best plastkopiene av de som kjører fort på Eurosport Aprilia RS og alle klonene går det snart 14 av på dusinet, Hondaen er noe unikt som man nesten aldri ser på veien lenger. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 MH RYZ Suzuki RMX Rieju RS2 Matrix Mine personlige favoritter.. Eier en RYZ selv Legger med et gammelt bilde av RYZ'n da. Den er mye kulere sånn som den er nå Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 All time? Det må bli Honda CB 50, faktisk den eneste mopen jeg kunne tenke meg å eie selv hmmm ja... alle har sin egen smak (smaken e som baken den er delt i to...) Men jeg foretrekker helst racing sykler jeg da... men men hva skal du med racing loock på en sykkel som etter loven kan gå i 50(tipper dere trimmer de til å gå i 80) er ikke mye Racing i noe som går i 80 Lenke til kommentar
blut0 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 All time? Det må bli Honda CB 50, faktisk den eneste mopen jeg kunne tenke meg å eie selv hmmm ja... alle har sin egen smak (smaken e som baken den er delt i to...) Men jeg foretrekker helst racing sykler jeg da... men men hva skal du med racing loock på en sykkel som etter loven kan gå i 50(tipper dere trimmer de til å gå i 80) er ikke mye Racing i noe som går i 80 Vist du trimme rs2 på rett måte kan du få den til å gå over 100 vertfall å mer.......... Så det er ikke bare 80.... Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Beste moped ever i mine øyner! Mr.Susuki TsX Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 RYZ er kul den. Min favoritt, hmm. Rieju SMX Pro, eller Yamaha TZR. Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 All time? Det må bli Honda CB 50, faktisk den eneste mopen jeg kunne tenke meg å eie selv hmmm ja... alle har sin egen smak (smaken e som baken den er delt i to...) Men jeg foretrekker helst racing sykler jeg da... men men hva skal du med racing loock på en sykkel som etter loven kan gå i 50(tipper dere trimmer de til å gå i 80) er ikke mye Racing i noe som går i 80 Vist du trimme rs2 på rett måte kan du få den til å gå over 100 vertfall å mer.......... Så det er ikke bare 80.... fortsatt, en racing sykkel som blir knust av en Fiat Punto.. nei takke seg til Lenke til kommentar
blut0 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 All time? Det må bli Honda CB 50, faktisk den eneste mopen jeg kunne tenke meg å eie selv hmmm ja... alle har sin egen smak (smaken e som baken den er delt i to...) Men jeg foretrekker helst racing sykler jeg da... men men hva skal du med racing loock på en sykkel som etter loven kan gå i 50(tipper dere trimmer de til å gå i 80) er ikke mye Racing i noe som går i 80 Vist du trimme rs2 på rett måte kan du få den til å gå over 100 vertfall å mer.......... Så det er ikke bare 80.... fortsatt, en racing sykkel som blir knust av en Fiat Punto.. nei takke seg til Hmmm ka får du den opppi da??? Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 All time? Det må bli Honda CB 50, faktisk den eneste mopen jeg kunne tenke meg å eie selv hmmm ja... alle har sin egen smak (smaken e som baken den er delt i to...) Men jeg foretrekker helst racing sykler jeg da... men men hva skal du med racing loock på en sykkel som etter loven kan gå i 50(tipper dere trimmer de til å gå i 80) er ikke mye Racing i noe som går i 80 Vist du trimme rs2 på rett måte kan du få den til å gå over 100 vertfall å mer.......... Så det er ikke bare 80.... fortsatt, en racing sykkel som blir knust av en Fiat Punto.. nei takke seg til Hmmm ka får du den opppi da??? altså en Fiat Punto er en bitte liten bil, 1liters med sikkert max 80 hester, den går i alle fall i 170-180 tenker jeg.. Poenget er at moped ikke kan bli noe raskt kjøretøy, Det skal være lite praktisk og bruke minst mulig bensin, ikke noe Racing tull på noe som værdens kjipeste kjærring bil kan knuse både på Aks og topphastinghet... Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hmmm ja... alle har sin egen smak (smaken e som baken den er delt i to...)Men jeg foretrekker helst racing sykler jeg da... men men Jeg tolker det som at du sannsylnigvis er 15-16 år og ikke enda har lært å sette pris på et stykke motorsykkelhistorie og liker best plastkopiene av de som kjører fort på Eurosport Aprilia RS og alle klonene går det snart 14 av på dusinet, Hondaen er noe unikt som man nesten aldri ser på veien lenger. Aldri vært mer enig Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 MT5, heva, me 11hest malossi å 24mm mikuni forgasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå