Joachim- Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Folkens, jeg ønsker å invitere dere til Harstad og Arctic-LAN. Kort presentasjon: 360 plasser. Helswitcher 10/100mbit med gigabit link. Hovedcompo i Counter Strike og Desert Combat. _Sinnsyke_ premier. I fjor var førstepremien i CS på over 18k. I år håper vi den stiger til over 20k! Førstepremien i Desert Combat kan klatre opp til over 13k. Premien vokser med antall påmeldte deltakere. Ellers gjør vi alt det som vi pleier å gjøre på LAN, vi storkoser oss. Men! Dette er samtidig som TG.. Så til alle dere som ikke har fått billett dit, men som har lyst på en fair sjangs til å vinne store premier... så anbefaler jeg å ta turen nordover til Harstad. Websiden vår er rimelig fersk. Vi legger ut informasjon fortløpende. Billettsalget starter om 2 til 3 uker. Velkommen! www.arctic-lan.no MVH Joachim Hovedadmin Arctic-lan 2005 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) I fjor var jeg "Warcraft 3 - Admin" ved Arctic Lan i Harstad, og jeg kan anbefale dere det på det sterkeste. Har vært på mange LAN her i byen, og til nå må Arctic Lan ha vært det beste etter min mening. Endret 13. februar 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hm...frister å dra på LAN egentlig. Har ikke vært på lan siden...ja..TG04 Får se om jeg får perm og tilgang på bil Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jepp.. alle sammen.. er bare å joine til landsdelens neststørste lan og ikke minst det beste. Var selv på lanet i fjor.. og det var bare genialt bra... Så ta turen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, det var bra i fjor. Skal ta turen innom i år også. Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Die4All skal på ARCTiC LAN å eie samtlige i Desert Combat compoen ja Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 lurer bare, er dette et spille LAN eller et sosialt LAN? Kommer ikke uansett, har TG biletter Lenke til kommentar
Thel Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er vel en liten blanding, men regner med det er svært mange gamere der med tanke på compo premiene osv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 lurer bare, er dette et spille LAN eller et sosialt LAN? Kommer ikke uansett, har TG biletter Der er jo opp til deg, hvor vidt du tar kontakt med andre og omgås med de. Hvis det ikke er et LAN der man spiller spill, hva er det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå