PrayingMantis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Heisann Kjøpte meg SilenX vifter (120mm 14db) og en Gatewatch viftesyring. Jeg får ikke opp turtallet på displayet, altså rpm. Har søkt litt rundt på nettet men ikke funnet stort som hjelper. Tenker meg jo som så at kanskje noen vifter har "innebygd" avlesning av turtall, og andre ikke. Noen som har litt mer peil på dette området ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jupp.. Ved å se på bildet av vifta ser du at det er bare 2 kabler inn på den. Dvs at det er bare strømledninger inn på den vifta og ingen kabel for turtallsmåling. Derfor får du ikke opp rpm i displayet på gatewatch'en din Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Arg, da var det som jeg antok Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Er det slik at man må ha 3 kabler da, for å bruke en hvilken som helst viftestyring? En annen ting: kan man bruke en hvilken som helst vifte hvis man har viftestyring? Denneher har allerede en viftekontroll, men det jeg vil vise er at den har 3 kabler. Er det en slik type man MÅ bruke hvis man har viftestyring? Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) En vifte trenger ikke nødvendig vis ha 3 KABLER for at den skal funke på en viftestyring, men den må ha en 3 pins kontakt. 2 kabler er igrunn nok (12V og jord). De som styrer volten, den gule(som regel) leser av hastigheten på viften. Endret 20. januar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 SLIK JA... Takk for svar. Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå