Gå til innhold

Det beste Nedlastings programe


blut0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scorpion...

 

Hvor eksakt mener du jeg skal skrive...?

Jeg har aldri brukt dette programmet før....

 

Du har ikke en mulighet til å maile meg en enkel 1-2-3 veiledning da..?

 

Tjalabais

ok..

joda, eg kan sikkert sende ein mail til deg..

for å komme innpå hubber på dc++ må du ha delt noke.. har du fått gjort det? innpå setting og so sharing..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
exeem har potensialet men akkurat nå er det tregt. Har ikke prøvd public men beta var skuff fra det "gamle" bittorrent fra supernova

Jeg kan ikke si meg enig at bittorrent fra suprnova noe sinne har vært bra... suprnova ar alltid siste utvei hos meg.

Ikke bt programmet i seg selv men trackerne som var tilgjengelige. Sjelden jeg brukte supernova men det dukket opp noen filer som var verdt å laste ned. Mye bra "klassiske" good stuff og da var farten alltid over 5mbps noe ikke exeem var i nærheten av

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar

Minner om at linking til torrentsider og adresser til DC-hubber ikke er lov.

 

Litt on topic. Xeem vil aldri bli noe bra, altfor lite arbeid er lagt inn i programmet. Her kan dere lese litt mer om programmet i en form for review. Til dere som tror at suprnova var verdens undergang for torrentmiljøet tro om igjen. Suprnova var bare en side som bandt i sammen trackere. Alle torrentene som siden linket til eksisterer bortsett fra du må finne dem andre plasser. Ta en liten runde på google å du vil se at det finne MANGE gode torrentsider. Bortsett fra bittorrent liker jeg veldig godt shareaza. Shareaza er open source og har gnutella2 som hovednettverk. Gnutella2 går somregel grisefort. .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...