johnped Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg bruker WinMX...synes da det funker bra da..... Men noen nevner DC++....har aldri vært borti det programmet. Noen som kan fortelle meg om forskjellen på de to..? Og hvor laster man ned DC++...? Tjalabais Lenke til kommentar
Helt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har prøvd det meste av P2P, og andre nedlastnings-programmer/måter. Alt på kazaa nettverket er drit, elendig hashing system, og florerer med ting som enten har feil navn eller virus. Må si at av de enkle P2P programmene så trur jeg shareza er det jeg har likt best. Har testa edonkey/emule, men der tok det jo flere dager å laste ned alt mulig, så det blir for treigt for meg. Noe annet jeg liker er XDCC, dette er dog ikke p2p. Det jeg har likt best må være bittorrent, og det er virkelig synd at alle bra trackere har gitt seg. Akkurat nå bruker jeg DC++, som er genialt til småting. Men til større ting bruker jeg usenet. (heller ikke p2p). Må si at sistnevnte uten tvil er det beste jeg har prøvd så langt, selv om det koster meg ca 100kr mnd. Lenke til kommentar
johnped Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har nå lastet ned DC++ Men for pokker, der skjønte jeg ikke noen verdens ting...he he Må jo være geni for å bruke det der... Er det noen her som vet om en hjelper..og da på NORSK...... Etter å være vant med WinMX, så var dette noe helt annet. Men jeg er villig til å lære.. Tjalabais Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg bruker Kazaa, ja det med stappa med spyware. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bruker dc++ lasta det ned for lenge sida, tok ei lita stund å lære meg det og bruker no det fast. lasta ned med 317 kb/s for eit par dager siden:D sitter sjølv på ei 1 mb linje.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har nå lastet ned DC++Men for pokker, der skjønte jeg ikke noen verdens ting...he he Må jo være geni for å bruke det der... Er det noen her som vet om en hjelper..og da på NORSK...... Etter å være vant med WinMX, så var dette noe helt annet. Men jeg er villig til å lære.. Tjalabais vil du ha hjelp med dc++ kanskje? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 scorpion87: sikker på at det ikke var en "korrupt" fil da? --- Jeg bruker selv kun DC++ nå, ingen virus, huggelige chatterom på norske hub'er og god hjelp der! Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 dc++ er lett å bli tatt på da.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 scorpion87: sikker på at det ikke var en "korrupt" fil da? --- Jeg bruker selv kun DC++ nå, ingen virus, huggelige chatterom på norske hub'er og god hjelp der! hehe.. nei, var faktisk eit heilt program:p farten låg stabilt på 200 kb/s programmet funka no faktisk og.. Lenke til kommentar
Helt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 scorpion87, åssen klarer du lissom 317kb/s på en 1mbit linje? eller mente du 10mbit? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (...)Det jeg har likt best må være bittorrent, og det er virkelig synd at alle bra trackere har gitt seg. (...) Derfor eXeem!!! Lenke til kommentar
johnped Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Scorpion.... Ja, jeg trenger hjelp :-) Nå har jeg gjort de forskjellige innstillingene. og holder på å opprette fil indeks. Men dette med hubber osv..??? Hvor logger man seg på, det er jo hundrevis av hubber. Og hvordan vet jeg hvilken av dem som har det jeg er ute etter..? Klør meg i huet her altså Tjalabais Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Bearshare vil jeg påstå er det beste programmet, og dc ++.. Lenke til kommentar
Helt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (...)Det jeg har likt best må være bittorrent, og det er virkelig synd at alle bra trackere har gitt seg. (...) Derfor eXeem!!! eXeem har da ingenting til felles med en god tracker... med eXeem kan alle laste opp hva de ønsker av drit og møkk. Det har vel heller ingen lagring av folks ratio, så det er ingenting som gjør at folk faktis er nødt til å laste opp også. Spør du meg er eXeem bare en ny kazaa... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 scorpion87, åssen klarer du lissom 317kb/s på en 1mbit linje? eller mente du 10mbit? eg sitter på ein 1 mb linje.. personen eg lasta ned frå har 10 mb linje.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Ei 1Mbit linje klarer ikkje meir enn 125 kB\s ned. 317 kb\s er ikkje stort. Endret 25. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Scorpion.... Ja, jeg trenger hjelp :-) Nå har jeg gjort de forskjellige innstillingene. og holder på å opprette fil indeks. Men dette med hubber osv..??? Hvor logger man seg på, det er jo hundrevis av hubber. Og hvordan vet jeg hvilken av dem som har det jeg er ute etter..? Klør meg i huet her altså Tjalabais skal hjelpe deg eg:) vil anbefale alle norsk hubber då.. visst du trykker på country innpå public hub list kjem dei i alfabetisk rekkefølgje.. so bere ble ned til norske hubber [adresse til DC-hub er fjernet] den e bra og mange fleiere då.. kan legge ut fleire kor mykje gb deler du no? eg deler 25 og eg e innpå 14 passe bra hubber.. jo meir du deler jo større hubber kjem du innpå. men e dele masse er ikkje nødvendig.. Endret 26. januar 2005 av jokki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 exeem har potensialet men akkurat nå er det tregt. Har ikke prøvd public men beta var skuff fra det "gamle" bittorrent fra supernova Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ei 1Mbit linje klarer ikkje meir enn 125 kB\s ned. 317 kb\s er ikkje stort. nei, men synts det var ganske bra nedfart eg:) no har eg stabile 70 kb/s i nedfart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå