Spr0cket Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Trenger folkets anbefalinger. Først og fremst, noen som har prøvd Colorcase SOHO? Hva er å foretrekke av SOHO og Chieftecs LCX 04? Det jeg har bruk for er et kabinett som rommer 6 3,5 disker, mest mulig skrueløst, og det gjør ingenting om det følger med et par vifter. Begrenset budsjett. Hva er forumets anbefalinger? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg vil anbefale deg Chieftec LCX 04 istedet for SOHO kabinettet. Chieftec er jo mer robust, pluss at jeg vil tro det er bedre plass i det kabinettet. Vurdert det samme kabinettet selv (Chieftec), pga det har mange 3,5" plasser. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hei! Har en annen link til et soho kabinett:SOHO . Med denne linken kommer du direkte til: www.databutikken.com/no . Der koster kabinettet bare 382 kr! Fås også i BLÅTT hvis du liker det bedre. Var en annen person her på forumet som hadde kjøpt det: Her er linken. Syns CO-SOHO virker som et veldig bra kabinett i den prisklassen! Hilsen Daniel aka. _Adler_ PS: Linken virker. Endret 20. januar 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Linken til SOHO kabinettet funker her, så den er korrekt. Du får hva du betaler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå