Alte-to Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 VG-NETT "(VG Nett) Tirsdag falt den første amerikanske dommen i en sak mot to medlemmer av et såkalt «peer-to-peer»-nettverk." Gammelt nytt kanskje? men, sykt da! 2mil. i bot! Lenke til kommentar
knert Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Du kan ta mitt liv. men du kan ikke ta alle. eller noe sånt. Fildeling kommer alltid til og eksistere. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 står att de bruker dc, men etter beskrivelsene vil jeg nå heller si det var dc som ble brukt.. men det er nå så Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Kjempepositivt at bransjen ikke ser noe problem i å gjøre folk til gjeldsslaver for å bryte opphavsrettigheter, der de dømte ikke engang tjener penger på det... Dødsstraff for piratkopiering nå!! Endret 20. januar 2005 av pebbe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 står att de bruker dc, men etter beskrivelsene vil jeg nå heller si det var dc som ble brukt.. men det er nå så Hæ? Tja, synd for dem. De visste jo hva de holdt på med... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 oi jeg kåla visst litt her, mente selvsagt kazaa som ble nevt, men att det tyder på att de brukte dc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå