phax Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hei, er det noen måte og få start menyen til og sortere seg alfabetisk? eller på en annen fornuftig måte.. (gidder ikke gjøre det manuellt.) og forresten, mens jeg har dere her. er det noen måte og bestemme hvor mange quick launch symboler som skal vises på oppgavelinjen? (de til venstre atmed startknappen) takker og bukker. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vet ikke om noen fikser på at startmenyen sorterer seg automatisk. Det er en liten bug med den. Som regel bruker det å fikse seg, men noen ganger så blir det slik bestandig. Angående hvor mange programmer som viser over startmenyen så finner du det her: Høyreklikk på oppgavelinjen -> Egenskaper -> Start Meny -> Tilpass -> I program seksjonen så kan du velge hvor mange programmer som skal visest.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Høyreklikk og "Sorter etter navn"..? Quick launch: høyreklikk og "Slett" de du vil ha bort. Dra ned nye fra desktopen for å legge til. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 ja har du sett! så enkelt var det, leita som en gal etter den... ang quick launche så har jeg flere en 3 snarveier der slik at jeg får en liten pil jeg må klikke på for og se resten. hadde vært greit og kunne se flere en 3 før den pila kom. synes og huske jeg har vært borti en plass man kan stille på dette, men klarer ikke finne det.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ja har du sett! så enkelt var det, leita som en gal etter den... ang quick launche så har jeg flere en 3 snarveier der slik at jeg får en liten pil jeg må klikke på for og se resten. hadde vært greit og kunne se flere en 3 før den pila kom. synes og huske jeg har vært borti en plass man kan stille på dette, men klarer ikke finne det.. høyre museknapp --> skru av lock the taskbar --> dra slideren til ønskelig antall ikoner synes --> høyre museknapp --> skru på lock the taskbar Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 genialt! my hero. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Høyreklikk og "Sorter etter navn"..? Trodde det var den han mente da han sa manuelt jeg Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Høyreklikk og "Sorter etter navn"..? Trodde det var den han mente da han sa manuelt jeg Manuelt: "dra" snarveiene Halvautomatisk: høyre mk -->sortér etter navn Automatisk: alfabetisk hver gang man legger til noe Finnes sistnevnte? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Manuelt: "dra" snarveieneHalvautomatisk: høyre mk -->sortér etter navn Automatisk: alfabetisk hver gang man legger til noe Finnes sistnevnte? Ja sistnevnte er faktisk i bruk i Windows XP, men den er veldig bugg'ete og virker ikke alltid. Virker som MS bare har lagt til "sorter etter navn" pga. dette. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Grunnen til at den er "buggete" er fordi noen elementer legger seg i userprofilen (login/bruker-navnet) sin startmeny-katalog, mens andre legger seg i den sentrale profilen sin startmeny-katalog (All users). Beste er å åpne begge startmeny-katalogene i utforsker, og flytte alt som er på den sentrale startmeny-katalogen over til userprofilen sin startmeny-katalog. Enkelte programmer legger seg i den sentrale userprofilen, det er ikke noe man får gjort noe med på forhånd, og må rettes på etterpå. Karma Endret 20. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ah.. det forklarer en hel del. Takk for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå