Sovietpig Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hvordan er det med tre kabinetter og lakk? går det annt at kabinettet tar fyr hvis du lakker det? og hvordan lakk bør man bruke? noen som har peiling? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Treverket tar fyr før lakken. Du kan bruke nesten all lakk bortsett fra den som de selger på biltema. Husk skikkelig grunning på kabinettet først. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg er veldig fornøyd med quick-lakk på tre, anbefaler den, koster ca 100kroner burken i malebutikk Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Natrium skrev: Treverket tar fyr før lakken. er det da bedre å lakke enn å ikke lakke? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ikke tenk på det med brann. Pcen støpper lenge før den ntid. Lakk i vei du Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 ok, det var jo bra Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Halla! Ta deg en tur innom Europris! Der selger du spray lakk til 39 kroner boksen! Og ja! De har mange forskjellige farger. Og alt til kun 39,- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ikke 39, men 29. Det er de jeg alltid har brukt. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Natrium skrev: Ikke 39, men 29.Det er de jeg alltid har brukt. så det er kvalitetslakk for så lite? isåfall må jeg en tur innom europris Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Rykende_Kaffe skrev: Natrium skrev: Ikke 39, men 29.Det er de jeg alltid har brukt. så det er kvalitetslakk for så lite? isåfall må jeg en tur innom europris Kan få gode resultater med Europris-lakken ja Lenke til kommentar
olaman Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har du tre kabinetter ? http://fmo.moo.no/ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 olaman skrev: Har du tre kabinetter ? http://fmo.moo.no/ careface Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Selger de grunning og på Europris da..? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Når det gjelder lakk, så har jeg hørt mye bra som quicklakk på tre, skal derfor bruke den selv. Men når du lakker er det viktig at overflaten er ren, og at du bruker grunning. btw. for best mulig resultat, stikk innom biltema og kjøp 1200våtslipepapir til å slipe med mellom lagene Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Og bruk tokomponent bilsparkel til å sparkle med. Du kan jo også snakke med et billakkeringsfirma. Kanskje du kjenner noen? De kan få kabbiset ditt blankt som et flygel. Uten spor av fluer og annet støv og dritt. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Husk og ikke bruk forskjellige lakkmerker!. blir svært stygt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå