MyBigMouth Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Jeg sitter nå med en gammel cd spiller/stasjon som skal pjøtes inn i maskine og et Logitech media keyboard. Disse vil jeg modde litt. Tenkte meg å spraye tastaturet og forsiden på spilleren for videre å lage Logo på disse. Noen forslag til hva jeg jeg kan male på med mine über paintz0r skillz? Tastaturet var første ideen en mod alla modden til den feeede HL 2 modden som ligger her et sted på forumet.(du kan se hva han har gjort med tastaturet og pc)(ligger vell som en reply på en av "jeg vil lage hl2 mod topicene) med dvd brenneren tenkte jeg noe enkelt...skal stå til et TT tsunami kabinett. Mulig jeg tar den sort men oxo f.eks mulig jeg tar flammer på den.(maler de da....hehe ) Noen forlsag til hva jeg kan gjøre. BTW: forstår at dette ikke er no crazy modding så ikke svar på det. Ska ha no tøfft og enkelt noe og er ute etter forslag. Endret 20. januar 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 hmmmm gi meg noe å jobbe med her..... klør i fingrene Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 når du har spraya tasta ture ser ikkje du ka som e ka av tastane! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 når du har spraya tasta ture ser ikkje du ka som e ka av tastane! tastene kan man jo ta av, men en fordel å merke de Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) For å få flere svar her har jeg nå bestemt meg for å legge ut bilde og link... På tastaturet tenkte jeg noe sånn? http://www.bit-tech.net/article/146/ Stasjonen har jeg sprayet litt men ingenting er endelig BTW vet at cd stasjonen suger men fikk den nærmest kastet etter meg.... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19821 = Tastaturet! CD stasjonen Endret 20. januar 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Som vi sikkert vet så har fantasien ingen grenser men et godt tips og ta med seg på veien er jo å ta fram tegne blokken og penalet med farge stifter i. Sett deg et mål og tegn i vei, det er utrolig hva en kan gjøre med farger, og da gjør det jo ikke noe om man feiler heller Man trenger ikke være en lærd modder for å utføre mirakler Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Takk for hjelp...planlegger å gjøre noe alla pain193 sin tastatur modd.... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Stenges for brudd på tre-ords-regelen (retningslinjene #3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg