Problembarn Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Dette er utrolig irriterende. Når jeg starter internet explorer klarer den ikke å åpne nettsider. Jeg får den hvite feilmeldingsskjermen: Siden kan ikke vises... bla bla MEN, når jeg går på startmenyen og velger SØK --> på internett. Da klarer den fint å vise nettsidene. dessverre er det slik at når jeg trykker på en link som åpner nettsider i nytt vindu, funker ikke dette. Så da må jeg inn på start, søk, og kopiere linken over i det nye vinduet for å få det til å fungere... Irriterende. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Må nesten le her :!: Hvofor bruker noen i det hele tatt? Har ingen fått inn i hodet sitt at de ska SLUTTE å surfe med søppel? Bruk skikkelige browsere, som Feks www.mozilla.org 's FireFox, eller www.opera.no 's Opera Browser. Hvis du primært bruker dette, og går innpå IE en gang i måneden for å kunne bruke applikasjoner på IDIOTISKE sider som ikke klarer å tilpasse seg annet en IE, slipper du problemene du nevner. my 5 cents Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Aldri vurdert å faktisk prøve å hjelpe de som har problemer? Og ikke bare prøve å prakke på dem masse ekstra software. Gutten har et problem med IE og jeg tviler på at firefox eller opera fikser problemet.. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jo? han slipper jo problemene hvis han dropper IE? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 En kompis har hatt noenlunde samme problem. Det viste seg at han en eller annen gang har sagt "fy" til Internet Explorer når Norton 2005 spurte om det. Det var bare å gå inn i Norton og stille til "jada" for å få det til å virke igjen. Det kan kanskje være noe så enkelt..? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Men for å gjøre det enkelt: Kjør Lavasoft Ad-aware kjør Spybot Search and destroy Kjør Hijack This Scan etter virus/trojanere Virker det ikke? Formater PCen, og SKIFT BROWSER! Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Jaja, så installerte jeg opera og bruker den istedet Og den fungerer helt supert, men måtte fjerne er utrolig iriterende reklamebanner først. (Tablet'en min har bare 1024x768 så jeg trenger den plassen jeg kan få) Dette er jeg fornøyd med: - Google searhbar - Hurtigzoom - pluss litt diverse småting Men jeg synes ikke den er raskere enn IE6 slik den påstår. Synes nettsider popper opp akkurat like raskt på begge to. Uansett - ha en fin helg og takk for svar Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Jaja, så installerte jeg opera og bruker den istedet Og den fungerer helt supert, men måtte fjerne er utrolig iriterende reklamebanner først. (Tablet'en min har bare 1024x768 så jeg trenger den plassen jeg kan få) Dette er jeg fornøyd med: - Google searhbar - Hurtigzoom - pluss litt diverse småting Men jeg synes ikke den er raskere enn IE6 slik den påstår. Synes nettsider popper opp akkurat like raskt på begge to. Uansett - ha en fin helg og takk for svar Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Flyttes til sikkerheit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå