Windoge Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe en Gamecube til kjæresten min som har bursdag på lørdag. Siden spillene er litt "barnslige" går spillene fint under det hun liker. Er det Elkjøp som har det beste tilbudet på Gamecube per i dag? Om dere i tillegg vet om en nettside med billige spill til denne konsollen tar jeg gjerne i mot det også. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Gamecube med MarioKart Double Dash!! til 995 er en sabla bra pris.. de fleste butikker selger det spillet for ca 4-500, og det er jo halvparten av hva du betaler.. bare husk at ud må ha en kontroller til (MarioKart er MYYYE mer moro når man er flere (gjerne 4stk)), og så kommer sånt som minnekort i tillegg.. Når det gjelder minnekort gikk jeg for et sånn jalla-merke, som tilbyr 16 mb fremfor de vanlige 4, gjerne til samme prisen.. det er nok å anbefale edit: selv kjøpte jeg GC for 2 mnd siden, og betalte 1100. Betalte 400 for mariokart nå i helgen.. det er et kongespill forresten.. Endret 19. januar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Har at "jallakort" til min Dreamcast før. Funker omtrent like bra som de orginale, ja Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hadde et jallakort til Dreamcast jeg også.. Men det var et helvete å loade fra.. Kult når man har spilt Shenmue noen timer lissom <- Ironivarsel. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Mener og tro at elkjøp er det beste stedet og kjøpe konsoller generelt jeg De har noe som er helt genialt , og det er 30 dagers retur rett (Full retur faktisk) Dette gjelder ikke spill egentlig , men du kan bare si : FAEN ! banneren på butikken deres sier : 30dagers fullretur rett. Ikke : 30 dagers full retur rett , untatt på spill så får du enkelt og greit bytta det også vis du er over skuffa over et spill. Men i allefall mener jeg at GC er den beste konsollen på markede hittil (vær så snill og ikke kvaruler på det) billige sider for GC spill ,hmm Elkjøp de fleste gamecube spillene kommer i Players choice Dubble dash er faktisk dette så det vill si at du får det til 249.- eller 299.- samme med Zelda WW , super smash bros. melee , osv konsollen koster en høvding + at du får igjen 5kr som du kan kaste over høyre skulder og håpe på at du finner en 1000 lapp på vei ut fra butikken (det betyr flaks og kaste penger over skulderen) GameCube m/ duble dash 995.- elkjOp Zelda : WW Players Choice 299.- elkjøp Animal Crossing. Elkjøp 499.- Harvest Moon - A Wonderful Life 499.- Bestshop.no Super Smash Bros. melee players choice 299.- elkjøp Memory card 8mb 399.- elkjøp Dette må du ha Noen ekstra hondkontroller ? Det er sikkert masse mer også der ute , jeg selv har nesten 20 GC spill og syntes det er den beste konsollen for familie\venner\4stk (uansett alder) Lykke til Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Elkjøp er et fint sted å kjøpe GC-er på og tilhørende spill. Har selv kjøpt GC-en min der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå