Cerb89 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hvordan kan jeg få en DVD-dilm ove til min data. hvis jeg f.eks har en film jeg vil legge på datan hvordan kan jeg det? for det første er det lovlig? jeg har et programm som heter "DVD Shrink 3.2" har hørt at det kan legge en DVD-plate over til datan, men har ikke fått det til å funke... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Tror det er lovlig så lenge du bare gjør det for at du skal ha backups av platene dine. dvdshrink Guide Endret 19. januar 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
ML Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 det er ikke ulovlig så lenge du tar backup av en dvd som du har kjøpt! skal du legge filmen over på pc'en å se den fra harddisken? i så fall kan du bruke programmet . super dvd ripper det gjør om filmen din til avi, så du kan se den på pc'en! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 trenger jeg DiviX-player for å spille av de filene? som kommer fra DVD shrink? det kommer 100 mapper, men jeg kan ikke laste end oen av de... kan ikke se en film jeg la inn på dataen. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 DVD shrink komprimerer DVD9 til DVD5 så det går an å ta backup på en enkel layer DVD plate. For å se filmer fra harddisk som er lagret i en VIDEO_TS(.vob og .ifo filer) mappe bruker du f.eks power DVD player. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg pleier å merke alle TS filene og det, og høyreklikke, og velger å åpne de i wmp, det funker strålende... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) For å se filmer fra harddisk som er lagret i en VIDEO_TS(.vob og .ifo filer) mappe bruker du f.eks power DVD player har du en link til programmet? så kan jeg prøve .. men det kommer jo 100 mapper en som heter VIDEO_TS og en med AUDIO_ hvas skjer med de? Endret 20. januar 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå