Beelsebob Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hei!! Jeg trenger tips til nytt kabinett. Pris rundt 500-1000. Design har ingenting å si, men det må være et bra kabinett. Jeg kjøper psu utenom. Jeg komme til å kjøpe hos netshop, så det må være et kabinett de fører. Endret 19. januar 2005 av Beelsebob Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Chenbro Gaming Box ? Du får lese selv om dette er noe du kunne tenkt deg, men det har jo en veldig fin pris på 550,- da Kunne du gitt litt mer info om hva du skal putte i maskina ? Skal du ha 1 eller 3-4 harddisker liksom? Og diverse annet.... EDIT: Personlig synes jeg vel ikke Lian Li kabinett vanligvis er så stilige, og det gjelder vel i grunn dette også, men du sier jo design ikke betyr noe så 750,- for et Lian Li kabinett er vel ikke det verste heller Endret 19. januar 2005 av Cilveran Lenke til kommentar
Beelsebob Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) 2 harddisker og 1 skjermkort. Dvdspiller og brenner. Tenkte å utvide med ett ekstra skjermkort senere og kanskje en ekstra harddisk, men ekstra harddisk er ikke så viktig.. Endret 19. januar 2005 av Beelsebob Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Her har vi det kabinettet jeg helst ville kjøpt i den prisklassen fra netshop. Stilrent, greit med plass, og gode skussmål fra blant annet hardware.no da de testet det (Eneste grunnen til at jeg ikke valgte dette selv, er fordi det har 80mm vifter, mens jeg trenge minst en 12cm vifte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå