Svulst Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eller.. det vil si, jeg tror det er rart! Jeg drev å re-installerte windows hos en kompis av meg, og i den anledning skulle vi også bytte skjermkort. Jeg tok ut skjermkortet som stod i AGP-porten og satte i det "nye".. Men da jeg bootet PC'n bare stod den og peip, uten skjermbilde.. Jeg kunne ikke fatt hva som skulle være galt.. MEN.. Da jeg satt i et PCI-kort (skjerm) i en av de ledige PCI-slottene virket PC'n igjen.. MED skjermen inni det "nye" AGP-kortet.. Hva er dette?? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Gå til BIOS og sette AGP til første valg. Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) hmm.. må man det altså? jeg trodde maskinen lette etter skjermkort andre steder bare når den ikke fant i AGP.. Dessuten var kortet vi erstattet AGP.. altså AGP som satt i i begynnelsen Endret 19. januar 2005 av Svulst Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Stenges grunnet særdeles lite beskrivende emnetittel. Bruk en som beskriver tråden best mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg