Lex-Icon Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei. lurer på om noen har linker til tester av et x800pro kort og et x800xt kort som kjører ved samme frekvens? F.eks et x800pro kort klokket opp til xt hastighet. ønsker å se hvor mye 4 ekstra pipelines utgjør. Har et pro vivo kort som klokker ganske høyt, vet ikke hvor høyt enda. Har kommet til core 567MHz og minne 560MHz og coretempen har aldri blitt høyere enn 44 grader ved spilling av f.eks HL2 og Doom3. Minnetemp. holder seg under 40 grader. Har ikke flasha kortet, skulle se om det var store forskjeller, vet ikke om jeg tør Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hmm.. Mye poeng får du i 3dmark 03/05? Hvilken kjøler bruker du? NØYAKTIG hvilket kort har du? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 MSI Radeon X800PRO ViVo. Har montert på en ATI vga silencer fra microplex på kortet og har veldig god luftgjennomstrømning i kabinettet. I 3Dmark05 får jeg 5360 med core 567MHz og minne 553.5 MHz. Cpu er en barton akkurat nå klokket opp til XP 3200+ hastighet. Har ikke testet med 3Dmark03 enda. Ønsket å se om 4 ekstra pipelines gir meg mye ekstra ytelse eller ikke hvis jeg flasha. Tenkte kanskje hvis jeg flasher at jeg ikke får til å klokke så høyt... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du vil nok få noen hundre poeng ekstra med de 4 siste pipelinesene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå