slengen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Mine Proformance 8x dvd-r disker funker ikke med min NEC 2510A brenner. Noen som har samme problemet og kanskje en løsning? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har du siste firmware? Lenke til kommentar
The-Chef Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Ifølge norwaydisc.no skal de funke helt fint med med firmware 1.09 Og disse karene vet hva de snakker om :!: Så anbefaler deg å oppdatere firmware Btw har tenkt å skaffe meg slike plater selv, noen som vet forskjellen på printable og ikke printabler? Det er vel ikke at de som ikke er printable er helt banke håper jeg, som med slike crappy cd`er man fikk for noen år siden. Endret 19. januar 2005 av The-Chef Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Btw har tenkt å skaffe meg slike plater selv, noen som vet forskjellen på printable og ikke printabler? Det er vel ikke at de som ikke er printable er helt banke håper jeg, som med slike crappy cd`er man fikk for noen år siden. Printable er vel stort sett helt hvite på oversiden så de er klare til å bli printet på. De andre står det vel eProformance 8X osv på med mulighet for å skrive på noe så de er ikke helt blanke. Hvis de er helt blanke heter de som oftest "silver" Lenke til kommentar
slengen Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Har lagt inn siste firmware versjon 2.17, enda så funker det ikke. Er det noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Regner med at du har prøvd flere av dvd`ene i spindelen... Den første kan jo være uleselig. Har du prøvd andre dvd`er og sett at det går? Sikker på at du velger riktig brenner? Som på nero "Which recorder would you like to use?" På hvilken måte funker det ikke? Klarer ikke brenneren å lese at det er en plate i eller vil den bare ikke brenne? Har du prøvd DVD Identifier? Så vet du ihvertfall at brenneren leser dvd`en.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvordan arter problemene seg? Lenke til kommentar
eblis Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvordan arter problemene seg? Har samme problemene med disse diskene med min Iomega Super DVD (Lite-on DVDRW SOHW-1633s). Har nå prøvd minst fem og alle feiler (hastighet på 4x). Brenningen går fint, men når jeg verifiserer de med Nero så viser det seg at alle har feil ca halvveis ut i platen, mellom 40%-60%. -Trond Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvordan arter problemene seg? Har samme problemene med disse diskene med min Iomega Super DVD (Lite-on DVDRW SOHW-1633s). Har nå prøvd minst fem og alle feiler (hastighet på 4x). Brenningen går fint, men når jeg verifiserer de med Nero så viser det seg at alle har feil ca halvveis ut i platen, mellom 40%-60%. -Trond At de ikke virker med Lite-On er vi klar over og denne infoen ligger også under produktinfoen på platene. Feil i Lite-On sin firmware... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå