Defender Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei. Bare lurer på hvor mange som fortsatt spiller dette utolig bra spillet. Selv om det begynner å bli gammelt nå (kom vel i 98?) så logger jeg meg av og til på BattleNet, og det er det flust av spillere.... Noen spill går vel ikke av moten så fort. Noen som har hørt noe om StarCraft 2? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Spiller det hele tiden, de fleste store lan jeg har vært på har og egne Compoer for Starcraft :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Defender skrev (2002-06-14 08:45):Hei.Noen som har hørt noe om StarCraft 2? Vel, etter det jeg hørt så skulle det komme etter at WarCraftIII var ferdig, og nå er det ferdig så de har vel kanskje begynnt? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Kommer nok om 7-8 år tenker jeg :/ Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 jeg spiller starcraft, eneste spillet som er balansert. de som sier noe annet kan umulig ha spilt starcraft noe særlig. kommer det toer? noen som har nyheter? corleone: spiller gjerne starcraft i 8 år til :smile: blir spennende og se om det kommer noe spill som overgår starcraft innen så kort tid. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Spiller MYE starcraft når meg og "gjengen" linker et parr ganger i året, eller spiller jeg aldri på bnet. Var flittig bruker av bnet en stund men så stoppet ejg i vel 6mnd og når jeg prøvde meg igjen var jeg så dårlig at jeg ikke vant noen kamper! (av 20) Ellers må jeg si at det er et "tidløst spill" jeg syns det er THE BEST ever! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Defender spiller sc av og til,har over 1200 brett som eg har lastet ned fra internet,de fleste av dem krever at du har Brood War for å spille dem. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå