Sir_cruz Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hei , jeg hadde tenkt til og teste en vannkjøling, uten og ha cpu blokk på. Dette er av sikkerhets grunner osvosv. derfor vill jeg ikke putte på en vifte pga dette, så spm. er Kan jeg kjøre strøm i systemet uten og ha CPU i hk'et ? soltek SL-86***** se specs vis det teller noe i det hele tatt Endret 20. januar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Systemet ditt tar sansyneligvis ikke skade av det, men jeg er ikke helt sikker. desuten kommer det nok til og pipe være en verst. pcen kommer for den saks skyl ikke (sansynelivs) til og vise noe skermbilde da den vanligvis starter cpu før gpu. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 ingen ting er i ... skjermkort skal ikke være i eller noe bare strøm til HK og vannkjøling Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har gjort det før, skjedde ikke noe som ikke burde skjedd... Francis Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 tja tror jeg skal teste jeg. dette er ikke lenge jeg skal bare ha pompa til og snurre litt. jeg har også fjernet ''speakeren'' i systemet så piping vill ikke være noe problem Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det funket når bare strøm og vann var koblet i , men når jeg var ferdig med og koble kom problemene... Alle lysene (led's) starter men ikke selve HKet led en på pumpen starter led i strømforsyningen starter , på selve HK'et lyser osv. men ingen ting skjer når jeg slår det på. trykker start , og ingen ting skjer med en gang jeg slår på strømforsyningen lyser alt... men det er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå