banponjai Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Vurderer å kjøpe to nye bærbare. Den ene skal være til å spille på, The Sims 2, har i den forbindelse fått anbefalt denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5178 Hva med Witebox CL 1557? ITavisen sin test setter denne på 1. plass. Den andre maskinen skal brukes til å surfe med og word ol. ITavsen satte en Toshiba Sattelitte L10-108 på 2. plass. Er disse noe å satse på? Hvor kan jeg evt få kjøpt to maskiner slik at jeg kan få et godt tilbud pga kjøp av to? Ser at det er et generasjonskifte nå, vil disse maskinene bli mye billigere om en mnd? Endret 19. januar 2005 av krossen Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 De vil nok være litt billigere om 1 mnd, men også antageligvis vanskeligere å få tak i, for de skal da ut fra lager med tanke på nyere modeller. Jeg ville gått for den på linken du oppga, det er bra maskiner med mye fra pengene, spesielt hvis du skal ha litt ekstra CPU,RAM,DVD-brenner osv. Whitebox er kun billigst ved minimums-konfigurasjon, eller så er Netshop billigist. Netshop support/service kan ikke sammenlignes med Whitebox, whitebox har rett og slett ikke kapasitet til å håndtere alle kundene sine raskt. Karma Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Takk for info. Hva da med maskin nr 2. Det skal jo være en enkel laptop til å surfe med + litt enkel office ol. For enkelhets skyld så bør det jo være WLAN, men min datters mor har ikke WLAN hos seg ennå så det er ikke et must. Altså billig og god hos samme forhandler for å få en god pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå