Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Asus kort forsvunnet fra komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-14 08:37, PIIIpower skrev:

du får sikkert svar ved å sende en mail til






 

vel, jeg sendte mail til dem angående det ons 12.06.2002 20:20..

 

og jeg har fortsatt ikke fått svar..

 

Det er dårlig service, Microplex kan man så å si chatte med over mail.. Det er service det..

 

"little slap" til komplett... De burde få gjort noe med supporten sin!

Lenke til kommentar

Dette har vært tatt opp før......

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=36123&forum=24

 

Det svar fra komplett er at Asus har problemer med å levere varer. Asus har hatt problemer med en del av sine hovedkort.

 

Dette gjelder ikke bare komplett.

 

Tror support stenger kl 16:00.. så ikke klag på komplett. Du sendte jo mail kl.21:00..

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-06-16 22:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 22:47, fUsiOn skrev:

Dette har vært tatt opp før......




Det svar fra komplett er at Asus har problemer med å levere varer. Asus har hatt problemer med en del av sine hovedkort.


Dette gjelder ikke bare komplett.


Tror support stenger kl 16:00.. så ikke klag på komplett. Du sendte jo mail kl.21:00..




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-06-16 22:54 ]</font>


 

Har du kalender? jeg sendte mail klokken 21 på en onsdag..

 

dvs at de hadde hele 2 arbeidsdager (torsdag og fredag) på å gitt meg ett svar.. og de klarte det ikke.. får se hva de får til i morgen..

Lenke til kommentar

Quote:


Det er dårlig service, Microplex kan man så å si chatte med over mail.. Det er service det..



 

Litt forskjell på Komplett og Microplex da.. De to microplex gutta har 4 mill i omsetning i året, mens komplett har 1 milliard... Det er litt lettere for microplex gutta å sitte å svare på mailen når de bor og jobber på samme sted, og har 1/1000 av kundestørrelsen av komplett

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 14:43, eldorado2097 skrev:

Litt forskjell på Komplett og Microplex da.. De to microplex gutta


 

Hei!

 

Siden saken delvis gjelder oss blander jeg meg inn med litt faktaopplysninger. :wink:

 

Det er 3 heltidsansatte og 1 deltidsansatt.

 

 

Quote:


har 4 mill i omsetning i året,


 

Brønnøysundregisteret sier 7.470.000 i 2001 (ikke medregnet frakt/porto og moms).

 

Quote:


mens komplett har 1 milliard...


 

Du blander ikke sammen Norek og Komplett?

 

Quote:


Det er litt lettere for microplex gutta å sitte å svare på mailen når de bor og jobber på samme sted,


 

Det "privilegiet" er det kun en som har.

 

Quote:


og har 1/1000 av kundestørrelsen av komplett


 

Hmmmm.... pr. idag vi har 14.640 registrerte kunder.

 

Ellers var subjektet veldig interessant, jeg har gått å ventet på P4T533-C og var i ferd med å bestille fra England, men jeg får vel vente noen dager til da.......

 

 

--

Microplex Norge AS

Hans Petter Faale

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 14:25, Hidden skrev:

Quote:


Den 2002-06-17 02:34, Killer_DT skrev:


Det er dårlig service, Microplex kan man så å si chatte med over mail.. Det er service det..

 

Det er ikke litt kødd en gang, på dette området er microplex suveren!

 

Nå er vel micoplex en pølsebu i forhold til komplett da. Tenk på alle de mailene de får inn på en dag!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-18 01:14, Lord_Linus skrev:

Quote:


Den 2002-06-17 14:25, Hidden skrev:

Quote:


Den 2002-06-17 02:34, Killer_DT skrev:


Det er dårlig service, Microplex kan man så å si chatte med over mail.. Det er service det..

 

Det er ikke litt kødd en gang, på dette området er microplex suveren!

 

Nå er vel micoplex en pølsebu i forhold til komplett da. Tenk på alle de mailene de får inn på en dag!!

 

Vel, når man har flere kunder er det naturlig å ha flere folk i avdelingen som tar seg av kundeservice... Det er opp til webshop'en selv å bestemme hvor lenge en kunde må vente på å få svar.

 

Det som er litt funny er at hvis du skal kjøpe noe, får du svar med en gang.. Hvis du lurer på noe etter ett kjøp, næææ, da har de god tid.

 

Nei, ingen slår microplex på service, men komplett er min faste hardware butikk :smile:.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-14 08:24, shivac skrev:

Noen som vet hvorfor en del Asus kort forvant i fra komplett sine sider. (samt norek sine også)


Dette er en fortsettelse av diskusjonen vi hadde feilpostet.


Kommer kortene tilbake ? Og når gjør de det ?




 

Heisan,

 

En del Asus produkter var det dårlig med levering på i en periode nå, så vi valgte å ta de produktene det gjaldt bort fra web, slik at ikke så altfor mange skulle bestille varer med usikker levering.

Men nå ser det ut til at det meste begynner å bli tilgjengelig etterhvert og varene det gjaldt legges fortløpende ut på http://www.komplett.no igjen, med oppdatert dato for levering.

 

 

Til info:

Informasjon om komplett.no kan man finne her (samt noen bilder fra lageret vårt):

http://www.komplett.no/k/k.asp?r=1&action=...erv&topic=about

 

Informasjon om Norkom ASA (komplett.no -komplett.ie -komplett.co.uk -komplett.se -komplett.de og Norek.no) kan man lese på http://www.norkom.no

 

Hilsen Komplett.no Salg

 

[ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-06-18 15:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Informasjon om komplett.no kan man finne her (samt noen bilder fra lageret vårt):



 

Umm, får 404 på bildene der? :wink:

 

Quote:


Hilsen Komplett.no Salg


 

Hyggelig at også komplett har folk som leser forumet her :smile:

 

Benytter ellers anledningen til å skryte litt av komplett, som jeg alltid har fått glimrende service fra. De få gangene jeg har benyttet support der har tilbakemeldingene vært raske og gode.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-22 11:09, Ollebom skrev:

Tror muligens dette handler om helt andre ting enn det Komplett sier selv. Informasjonen min tilsier nemlig at Norkom har mistet status som Distributør av Asus......


 

Enten sier du det for ****, eller så har du dårlige kilder...

 

Når komplett selv forklarer probelmet og når man nå ser at produktene er tilbake hos komplett...ja, da tror jeg ikke dine "opplysninger" stemmer.

 

Uansett er det Asus som taper på å miste norkom som distributør.

Lenke til kommentar

Asus er verdens største produsent av hovedkort, og har distributører i de fleste land i verden. De har også pan-europeiske avtaler. Asus må med andre ord hensynta tilstedeværelsen av distributører i de enkelte land. For dere som følger med i timen ekspanderer Komplett til stadig flere europeiske land. Asus får dermed problemer med distributørene i disse landene som Komplett etablerer seg i grunnet det faktum at Komplett selger til sluttbrukere. Altså når Asus må velge mellom store pan-europeiske selskaper som Arrow, Ingram e.l. så blir Sandefjordguttene faktisk smågutter. At produktene er tilbake betyr ikke nødvendigvis at man er distributør av Asus, men at man handler produktene fra andre distributører. Det som skurrer er at Komplett i innlegg i denne tråden prøver å vri fokus vekk fra dette og ytre en litt annen versjon av de faktiske forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...