Tuborg Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Min søster skriver hovedoppgave, og har klart å skrive dette for hånd, ikke spør meg hvorfor. Dette oppgaven er på 100 håndskrevne sider. Dette skal inn på pcen. Å sitte å skrive 100 sider inn på pcen er jo en SVÆR jobb. Finnes det noen scannere som er bra på dette? må man ha en spesiell programvare for dette? Det finners jo noen penner som kan kan huske tekst, er dette bra? Noen erfaring rundt dette?? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
JooV Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 CPEN skal funke bra, oversetter og alt mulig. Hendig sak. Selges på bokhandlere rundtom. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 CPEN skal funke bra, oversetter og alt mulig. Hendig sak. Selges på bokhandlere rundtom. Selges faktisk i de fleste butikker, et tips: Ikke kjøp den dyreste, den billigste holder i massevis! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 vet at jeg har valget og scanne redigerbar tekst på hp scannerne min , men det er vell ikke helt det du leter etter kanske ,når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Tuborg Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 det får bli en cpen. har lest litt rundt om den. Viker som det er bra. takker for svar Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) cpen vil fungere dersom teksten er skrevet på skrivemaskin. Er derimot teksten håndskrevet tror jeg ikke den vil fungere. Tror det samme gjelder for de fleste OCR programmer. De finnes programmer for å lese inn skannede hånskrevne tekster, men har ikke funnet noen med støtte for norsk. Eksempel på program Endret 19. januar 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå