NSAB-Sirius Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Er det mulig å sette passord på mapper og lignende i W98? Etter det jeg har funnet ur til nå, så får jeg ikke det til. Må det investeres i egne programmer eller noe slikt? Det blir litt tungvint å bare kunne låse dokumenter, og da bare en og en. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Du kan ikke lage passord på mapper i windows 98. Hvis du oppgraderer til en versjon av Windows, som f. eks. 2000 eller XP, så kan de kjøre NTSF filsystem som lar deg sette restriksjoner på noen mapper. Slike programmer har jeg ikke peiling på,har aldri hatt bruk for dem selv og har derfor ikke lett etter noen. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Enkelte pakkeprogrammer lar deg dobbelklikke på pakkede filer (feks zip-filer) og åpne disse omtrent som en mappe. Noen av disse programmene integreres også i explorer. (Sånn at zip-filen oppleves akkurat som en mappe.) Og zip-filer kan man jo sette passord på... LeD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Passord på mapper er nokk ikke tilgjengelig i 9x-os'ene. Det du kan gjøre er å laste ned denne Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg vet det er et javascript som funker i 98 som gjør at du må ha passord for å åpne mappen. søk på folder protection på http://www.regedit.com eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå