Gå til innhold

Kategorilås Samsung E330


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min Samsung E330 nå i dag. Gledet meg sinnsykt etter at jeg ble opplyst på forumet her at Tele2 ikke operatørlåste denne modellen.

 

Nå håper jeg de som forsikret meg om dette fortsatt kan forsikre meg om at den ikke er operatørlåst til Tele2. Embalasjeesken er nemlig forseglet med en merkelapp der teksten lyder:

 

"Denne mobiltelefonen kan kun brukes med Tele2 SIM-kort de første 12 månedene etter kjøpet".

 

Kan noen som har erfaringer med salg eventuelt kjøp av denne modellen si meg om dette er bare tull eller er den virkelig låst? Gidder ikke åpne pakken hvis den er låst for da mister jeg angrerettsloven.

Lenke til kommentar
Fikk min Samsung E330 nå i dag. Gledet meg sinnsykt etter at jeg ble opplyst på forumet her at Tele2 ikke operatørlåste denne modellen.

 

Nå håper jeg de som forsikret meg om dette fortsatt kan forsikre meg om at den ikke er operatørlåst til Tele2. Embalasjeesken er nemlig forseglet med en merkelapp der teksten lyder:

 

"Denne mobiltelefonen kan kun brukes med Tele2 SIM-kort de første 12 månedene etter kjøpet".

 

Kan noen som har erfaringer med salg eventuelt kjøp av denne modellen si meg om dette er bare tull eller er den virkelig låst? Gidder ikke åpne pakken hvis den er låst for da mister jeg angrerettsloven.

jeg har vært med på å si at Tele2 ikke låste denne modellen, men du må huske på at hva som var riktig igår ikke nødvendigvis er riktig idag.

 

Og jepp nå er e330 operatørlåst til tele2, hvis du vil prøve å åpne den får du vel lete rundt på nettet

Lenke til kommentar
Fikk min Samsung E330 i dag, men den er kategorilåst... Kjøpte uten abbonement. Noen som vet hva det betyr, og hvordan jeg kan få låst den opp?

 

Passer ikke med koden som står i manualen.. Har bare 4 førsøk igjen, og MÅ ha mobilen klar til i morgen.. :hmm:

Sto det noe klistremerke på utsiden av telefonesken ang låsing?

 

Hva kategorilås er aner jeg egentlig ikke...

Lenke til kommentar

Sto det noe klistremerke på utsiden av telefonesken ang låsing?

 

Hva kategorilås er aner jeg egentlig ikke...

 

 

 

 

 

 

Det står ikke noe på esken at mobilen er låst til noen operatør, står bare at jeg ikke skulle akseptere forsendelsen om forseglingen var brutt- noe den ikke var.

 

Har enda ikke fått ordnet med kategorilåsen... Ringte forhandleren, og de kunne ikke hjelpe mye... " Det var rart" var svaret jeg fikk, og ble bedt om å ta kontakt med supporten deres, - har enda ikke lykkes med det..

 

Gjett om dette irriterer meg! :mad:

Lenke til kommentar
Men hvor, når og hvordan opplever du denne kategorilåsen? Hva er den forno?

Først blir jeg bedt om å taste inn pin- koden. Etter den er godkjent kommer "Kategorilås: kode".

 

Koden må være på 8 tegn, men 8x0 blir ikke godkjent. For hvert feil passord minsker muligheten for flere forsøk. Og her stopper det opp....

 

Lurer på om den er låst ja....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...