wacie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei, har instalert Debian Sarge 3.1 på en av maskinene mine. Også lurte jeg på om noen kunne forklare meg hvordan jeg kan sette opp en FTP server. Eller gi meg norn tips om hvilket program jeg burde bruke. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vil tru ein FTP-server ligg inne. PureFTPd, ProFTPd og vs-ftpd er døme på FTP-servarar. Søk på Google og sjekk dokumentasjonen. PureFTPd er i alle fall veldig enkel og kraftfull. Du treng ikkje config-fil eingong, alt kan settast når du køyrer serveren. Lenke til kommentar
wacie Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 takk. Fikk satt opp pure-ftp Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Fungerer det å sette opp pure-ftp igjennom terminal også? Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 http://tnldp.org/modules.php?name=News&file=article&sid=108 Du er ikkje noko problem å sette opp ein FTP server i konsoll. Dersom du ikkje er van med å bruke konsoll brukar du sefølgelig meir tid ved å bruke konsoll enn grafiske hjelpemiddel. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tips: forandre emnefeltet ditt til 3 ord eller mer, ellers blir denne tråden sikkert stengt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Eet ees too leeet! Brudd på tre-ords-regelen = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg