jh_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) For et par dager siden så postet jeg en tråd her, hvor jeg fikk noen tips til forbedring av den gamle siden. Har nå gjort noen endringer, som jeg synes gjorde den bedre iallefall.. Kritikk ta's gladelig imot Link EDIT: Til de som ikke ser det, så har jeg endret skrifttypen på menyene, og headeren. Så har jeg endret hover-fargen fra gult, til litt mer passende blåfarge. Har også gjort slik at menyen fyller ut hele siden i bredden, samt lagt en link til banneren som fører deg til "Home". Endret 19. januar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Den ser fortsatt litt "barnlslig" ut, men de endringene gjorde det bedre edit: endringen på hover-fargen gjorde virkelig susen Endret 19. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ser ikke nødvendigheten av enda en tråd som omhandler samme side med såpass små endringer. Hadde det vært full redesign, hadde kanskje saken vært en annen. Gjør som alle oss andre, hold deg til en tråd. Forsett her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=362192&hl= Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg