haugsand Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 11% scored higher (more nerdy), and 89% scored lower (less nerdy). High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) 14% scored higher (more nerdy), and 86% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!. Yeah! Som om ikke det var nok hadde jeg problemer med å kopiere resultatene. Er vant med at UNIX automatisk kopierer det jeg merker med musen, men så kom jeg på at jeg satt med Windows. EDIT: I følge den andre testen er det ingen sammenheng mellom å være nerd og taper: 26% are cooler,6% scored the same, and 68% are more of a loser than you. What does this mean? You're cooler than half the people! Great work! Endret 19. januar 2005 av Feynman Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) hepp, det gikk da sånn passe, skulle ønske jeg var mer nerd, men det var jo mest naturfag spørsmål her da. Er ikke helt inne i det, lenge siden skolen Bilde 30% scored higher (more nerdy), and 70% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Mid-Level Nerd. Wow, it takes a lot of hard nerdy practice to reach this level Den andre gikk ikke så bra da, men men jeg visste jo det egentlig fra før av så de kom ikke som noe sjokk på meg , hehe det er jo bare på gøy da. Bilde 98% are cooler, 0% scored the same, and 2% are more of a loser than you. What does this mean? You are a total loser, ouch! Endret 19. januar 2005 av nerd-light Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 88% scored higher (more nerdy), and 12% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Not nerdy, but then again maybe not all that cool either. 18% are cooler, 4% scored the same, and 78% are more of a loser than you. What does this mean? Definitely not a loser - You're cool by us Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 50% scored higher (more nerdy), and 50% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers. 90% are cooler, and10% are more of a loser than you. What does this mean? You are a total loser, ouch! I'm a looser baby, so why don't you kill me? *danse* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 49% scored higher (more nerdy), and 51% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers. 62% are cooler, and38% are more of a loser than you. What does this mean? With this score, you are a normal individual Jeg er hæppi med det resultatet. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) 92% scored higher (more nerdy), and 8% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Definitely not nerdy, you are probably cool. Endret 20. januar 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nerdetest: 82% scored higher (more nerdy), and 18% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Not nerdy, but then again maybe not all that cool either. Tapertest: 37% are cooler, and 63% are more of a loser than you. What does this mean? You're cooler than half the people! Great work! Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 6% scored higher (more nerdy), and 94% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Supreme Nerd. Apply for a professorship at MIT now!!!. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 13% scored higher (more nerdy), and 87% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 77% Nerd Mid-Level Nerd. Wow, it takes a lot of hard nerdy practice to reach this level. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 68% scored higher (more nerdy), and 32% scored lower (less nerdy) Not nerdy, but definitely not hip. 85% are cooler, and 15% are more of a loser than you. You are a loser baby, there are only a few who out-lose you! Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nerd wannabe og slight looser Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Not nerdy, but definitely not hip. 20%... Bah.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 taper testen: 75% are cooler, and 25% are more of a loser than you. What does this mean? Tending towards loser status, get help soon nerde testen: 28% scored higher (more nerdy), and 72% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Mid-Level Nerd. Wow, it takes a lot of hard nerdy practice to reach this level. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) 42% scored higher (more nerdy), and 58% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers Endret 20. januar 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Æsj.. Overall, you scored as follows: 14% scored higher (more nerdy), and 86% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!. edit: Taper testen: What is the meaning of life? PARTY!!! Go to school, get a job, and retire happily Find and be with that special someone There isn't one (her)42 Men resutatet: 88% are cooler, and 12% are more of a loser than you. What does this mean? You are a loser baby, there are only a few who out-lose you! Hmm, f***.. Endret 20. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 94% scored higher (more nerdy), and 6% scored lower (less nerdy). Som jeg trodde. Jeg er aldeles ikke en nerd, selv om det ikke er noe negativt i å være en. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 12% scored higher (more nerdy), and 88% scored lower (less nerdy). YARGH! 42% are cooler, and 58% are more of a loser than you. What does this mean? You're cooler than half the people! Great work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå