co2 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article332272.ece Amerikanerene synes til å skifte en del mening som Bush. Må si meg enig i at han gjør verden farligere, er liksom.. "ikke slå på et vepsebol" Noen meninger om artikkelen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article332272.ece Amerikanerene synes til å skifte en del mening som Bush. Må si meg enig i at han gjør verden farligere, er liksom.. "ikke slå på et vepsebol" Noen meninger om artikkelen? Dette er jo helt opplagt siden pressen i hvert av disse landene har svartmalt Bush med alt de orker, og det har jo pressen i USA ogsa gjort. Artikkelen kommer ikke med noe nytt. Har du lyst a utlede om hvorfor du syns Bush gjor verden farligere, pa lang sikt? Kan se at du syns det er som a sla pa et vepsebol, men om det er eneste maten a fjerne vepsebolet pa, da ma man tale litt vepsestikk for a fa det vekk for godt. Det er ogsa ikke rart at folk tror at Bush er farlig, nar du kan se pa bunn av artikkelen hvor man har overskrifter som: "Bush truer Iran med angrep" og "- USA planlegger mulig angrep pa Iran" Begge overskriftene er selvfolgelig fullstendige feilaktige og basert pa spekulasjoner av Seymour Hersh, en journalist kjent for sine bombastiske artikler hvor han bruker hovedsaklig innuendo og "anonyme" kilder for alt han pastar. Det er ikke rart folk er negativt innstilt mot Bush nar de ikke vet sannheten. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er ikke rart folk er negativt innstilt mot Bush nar de ikke vet sannheten. Så min kjære venn, hva er egentlig sannheten? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Om å fjerne vepsebole betyr å sprenge hele driten å drepe små uskyldige vepser så er det vel like greit å holde seg vekke Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Om å fjerne vepsebole betyr å sprenge hele driten å drepe små uskyldige vepser så er det vel like greit å holde seg vekke Jadda, USA har sprengt hele Irak ja... Så min kjære venn, hva er egentlig sannheten? Den er brei og stor den. Ma nok komme med litt mer noyaktige sporsmal enn det om jeg skal klare svare pa noe. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er ikke rart folk er negativt innstilt mot Bush nar de ikke vet sannheten. Så min kjære venn, hva er egentlig sannheten? Det er vanskelig å vite. Men å gjette er sjeldent den beste løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå