wunderbaum Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 YAY! Nå har jeg kjøpt den Motorola E398 som topicen sier.. Noen som kan forklare meg hvordan jeg kan bruke MP3'ene som ligger på minnekortet som ringetone uten å flytte til telefonen? Finner det rett og slett ikke ut Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg har samme mobil, og etter det jeg har funnet ut skal det heller ikke gå an. jeg prøvde først og overføre til mobilen men ble misslykket. så jeg tror faktisk ikke det skal gå. men derimot polyfonisk rigentoner går nok fint.( har ikke prøv). kjiper'n det. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Da har vi jo blitt svindla Det står under spesifikasjonene at det skal gå an å ha mp3 som ringetone.. Og med det oppfatter hvertfall jeg at det skal gå an å bruke innlastede mp3'er som ringetoner.. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det er ganske enkelt faktisk, du overfører .mp3 filen over til audio mappen og så skal det kunne gå og velge den (legger seg helt nederst i ringetone valget) Anbefaler og ikke ha lenger enn 30s mp3 ringetone, ellers kan det ta litt tid før den kommer igang siden den må laste inn hele sangen inn i minnet når det begynner å ringe. -Heiper- Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg fant aldri sangene når jeg hadde de på minnekortet Men det er ikke så farlig.. Fikk hjelp til det, og svaret var egentlig bare å flytte det over til telefonminnet Men ellers takk for hjelpen Heiper EDIT: Ummm.. Hvordan gjør jeg sangene kortere? Har ikke skjønt så mye av det MP3 programmet ennå Endret 20. januar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå