Anonym234 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg får ikke frem ÆØÅ på alle sider. Får spørsmålstegn istedet for. "Bes?k, oppn?" etc. Og noen sider får jeg på engelsk, selvom de er norske.. Anyone? (Again!) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 last ned den norske versoen av firefox Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis jeg installerer det, blir alle bookmarks'ene mine borte da? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 View -> Document Encoding (e.l.) -> Western (ISO-8859-1) eller Unicode (UTF-8) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du kan trygt installere den norske utgaven av Firefox uten å miste bokmerkene dine, da disse ligger i din profilmappe. Men for å være på den sikre siden kan du ta en kopi av profilen din. Du finner den her: C:\Documents and Settings\(ditt brukernavn)\Programdata\Mozilla\Firefox - Mappen er skjult, så du må stille inn i alternativer for mapper at skjulte filer skal vises. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Takk, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå