nord Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 sukker på pommes frites og en gammel banan som nesten lå hele skoleåret i sekken. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 sukker på pommes frites og en gammel banan som nesten lå hele skoleåret i sekken. Tør jeg å tippe at du åpnet sekken din veldig sjeldent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sliten på kvelden og lagd en storgryte med mat. Skal piffe den siste lille biten og whoops der knuses et glass som spres rundt i kjøkkenet og litt i gryta også. R Rett i "mat til Gris" (griser spiser glass) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) rlz + mat = GRISERI. Føler at jeg ikke behøver gå nærmere inn på dette. Nei de som har sett american pie bør jo kunne tenke seg til resultatet selv Du er morsom! ja... høres ut som noen kunne trenge litt mer selvironi Endret 24. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har våknet to ganger midt på natta av at brannvarsleren i hele blokka har gått. Begge gangene fordi jeg hadde kommet hjem fra byen, slengt en grandis i ovnen og gått å lagt meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg kan først nevne at om du har mikro med koke/tine-funksjon, så er det ikke smart å koke popcorn-poser. Det resulterte i ødelagt mikro og sær lukt på kjøkkenet ei måneds tid. Andre ting er jo den klassiske salt i stedet for sukker på grøten og pepper/piffi i stedet for kanel. Har også prestert å ha 2 liter sukker i en bolledeig, i stedet for 2 desiliter (ikke spør hvordan jeg klarte det:P) Og det å røyklegge en hel etasje ved å legge to stk kjeks, et stk sjokoladebit, et stk marshmallows i mikroen sammen, sette på full guffe og glemme det hele, er ingen god ide det heller. Og det å koke poteter å glemme det hele sånn at det tørrkoker og potetene blir brente, er også en klasikker. Akkurat som det å glemme pizza i ovnen, velte pizza, koke over saus og annet med melk i, svi kakaoen osv. Og det at hver gang jeg spiser på en McDonald's restaurant, hvor enn det er, blir jeg matforgifta. Jeg har slutta å spise på McDonald's Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Merk: Var ikke gammel nok til å vaske selv, heldigvis Kan ikke ha vært mer enn 8-9 år Lenke til kommentar
royale Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hadde en grandis i ovnen, som jeg glemte. Den ble brukt til grillkull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå