Ø.B. Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 "Fant igjen" en melkekartong i skapet, etter ca 1 år.. lenge sida nå da.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bar maten til meg og to kamerater på et brett i en stappfull McDonald's-restaruant Gjett om jeg klarte å miste hele driten? *flaut* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ikke jeg men en kompis som gjorde dette: Vi er på ett LAN, det er søndag kveld og han har igjen 1 grandiosa... Steker den, glad og fornøyd, men sulten som en ulv. tar den ut av ovnen og legger den fra seg på pappesken. Men det var for nærme bordkanten, og pizzaen skled ned på golvet i slow motion og fyren kaster seg etter den! men det er for sent, pizzaen lå oppned på gulvet... Fyren forble sulten den kvelden, ingen andre hadde mat heller. Klassisk. Skjedde men en kamerat når eg var på lan også. Ny lan-regel. Ha alltid en backup grandiss. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kompisen min var på vei hjem fra Norway Cup, og skulle kjøpe en pitsa på hjemveien. Det var på Spar, tror jeg. Utenfor spar stod det en kis og solgte varme pølser, og han syntes han fortjente en pølse, siden pitsaen var så tung. Så han la pitsaen fra seg på bakken, og gikk for å kjøpe i pølse. Siden vi befant oss på parkeringsplassen til butikken, var det også biler tilstede, og en bil på vei ut presterte å kjøre over pitsaen hans. Bilisten merket at noe ikke stemte, så han kjørte tilbake, og dermed også over pitsaen en gang til, for å finne ut hva som skjedde. Den ble også overkjørt en tredje gang på veien ut før den ble mer flat, og senere faktisk spist. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 spiste dere den!?!? Broren min klarte en gang å koke poteter så lenge at vannet dampet vekk og potene ble svarte (kull) Må jo ha brent nedi der! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har også tatt en av de klassiske: Spiser kveldsmat, melka står allerede på bordet. Jeg tror den er nogenlunde full, tar tak i den og kaster den bak meg... :S Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Spiste en muggen brødskive hos en kammerat. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 spiste dere den!?!? Broren min klarte en gang å koke poteter så lenge at vannet dampet vekk og potene ble svarte (kull) Må jo ha brent nedi der! Jeg føler meg truffet Jeg klarte en gang å få en kjele med kokende vann over magen da jeg var 7-8år Resten av dagen tok jeg på legevakten mens de skrellte av restene (huden) som var igjen. - det kokende vannet var selvfølgelig der for å lage en pastasaus Det ble ikke noe middag den dagen... Lenke til kommentar
big lebowsky Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) jeg klarte så sent som i går å søle 0,5 liter melk utover tastaturet. Det virker fortsatt, det eneste som er annerledes er at alle knappene "henger fast" i hverandre slik at når jeg trykker W så trykker jeg samtidig på Q, TAB og E. Dette er tifellet med samtlige knapper på tastaturet mitt Edit: Leif danset på tastaturet mitt Endret 20. januar 2005 av big lebowsky Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har foresten spist mye rart, men det er ikke uhell da. Kan foresten neven at pesto og krem sammen ikke er veldig godt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Vel.. Da jeg var liten spiste jeg bare eggeskall en gang... Jeg syns visst det var godt, så jeg lot ikke noen ta det fra meg.. Selv om jeg blødde fra halsen... Endret 20. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Skal vi se... Ja here we go! Den gangen jeg stekte grandisen med plastikk, hele kåken lukta brent plastikk! Jeg og kameraten min vi skjønte ikke noe (ikke før vi spiste den ) Smakte fælt!! Vi skjønte det når vi ikke fant plastikken på kjøkkenet eller i søpla! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hamburgeren tok fyr :!: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Satt fredelig og rolig her på pc rommet mitt en dag å spiste kjøttkaker. Men det var litt liten plass på pulten så tallerkenen stakk litt ut fra kanten. Og så da når jeg skulle skjære en bit fra kjøttkaka så spratt tallerkenen opp i fanget mitt ...rant brun saus nedover hele buksa mi og alt Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Snubla i trappa til kjelleren med et brett egg (ja det er fakta) Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Piffikrydder på risgrøt anbefales ikke Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Piffikrydder på risgrøt anbefales ikke Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg var på klassefest en gang, mens jeg var der ringte en kompis av meg og lurte på om jeg ville komme til han etter festen og sove over der. Da jeg kom dit, full som en spett, skulle jeg ha meg noe fyllemat. Han hadde ikke pizza eller noe annet lettvint, varm mat, så det ble til at jeg måtte nøye meg med brødskiver. Jeg skjærte meg fire skiver, og smurte tjukt og slurvete på med smør, la på en skinke på hver av skivene, og til slutt hvitost. Jeg var som sagt full som en spett og glemte dermed og kvalitetssikre maten. (pleier alltid å sjekke utløpsdato, om bødet er ferskt, osv.) Dagen etter var jeg mer uttørket enn noen gang og stakk opp på kjøkkenet for å ta meg noe å drikke. Da drikkingen av et stort glass eplenektar var unnagjort var det på tide å sjekke i kjøleskapet om det var noe godt å spise. Det var da det skjedde. Osten som jeg hadde forsynt meg grovt av kvelden før viste seg å være muggen. Jeg skvatt til og måtte undersøke dette kvalmende synet nøye, for å se om jeg virkelig så riktig. Og det gjorde jeg. Osten var omkranset av grønne motbydelige flekker. Så ut som en sopp hadde kastet seg over osten og bestemt seg for å bli. Skulle ikke mange sekundene til før jeg sprang på do og vrengte magesekken. (spydde). Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Skulle prøve tabasco (jeg var 10 år eller noe), Og "helte" tabasco på pizza'n... *ødelegge appetitten* Endret 21. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg klarte å legge musa nedi et veltet stykke med bløtkake. Det kom krem å drit over hele undersiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå