Gå til innhold

Hva er ditt største uhell med mat?

morra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke jeg men en kompis som gjorde dette:

Vi er på ett LAN, det er søndag kveld og han har igjen 1 grandiosa...

Steker den, glad og fornøyd, men sulten som en ulv.

tar den ut av ovnen og legger den fra seg på pappesken.

Men det var for nærme bordkanten, og pizzaen skled ned på golvet i slow motion og fyren kaster seg etter den! men det er for sent, pizzaen lå oppned på gulvet...

Fyren forble sulten den kvelden, ingen andre hadde mat heller.

Lenke til kommentar

Sjansen for at brødskiva faller med smørsiden ned er proposjonal med prisen på teppet.

On-topic:

Jeg kjørte noen elever til et sted vi hadde laget bålplass og teltplass (dette var da jeg jobbet som lærer). Den ene eleven fikk ansvar for å holde ei diger gryte med lapskaus rolig og tryg mens vi kjørte. Gutten fant ut at andre ting var mer underholdende og satte gryta fra seg. Jeg svinger, gryta velter, 2700 kroner i regning fra renseriet som rensa bilen min... Lukta var vanskelig å få helt bort.

Det hender jeg kjenner lukta ennå, selvom det ikke er samme bilen jeg har engang...

Endret av PSION
Lenke til kommentar

Vel. Jeg og 3 kamerater var på stranda for noen uker siden (bor på Gran Canaria)

Så gikk jeg opp til en pizza butikk og fikk bestilt 4 store stykker pizza margarita. desse koster 2€ euro per stk.ca.100.- til sammen.

Når jeg fikk desse gikk jeg ned i sanden igjen og silkemyk sand og nevene fulle med brus og pizza samt mange små unger springer rundt deg er en dårlig kombinasjon. Det som hendte da var at noen av de som spilte volleyball "smasha" ballen og traff meg i hue og jeg velta der med pizza og brus over 2stk turister som lå bak meg :blush::blush: måtte betale for nye pizza også. men det var flaut. (turistene var av den vennlige sorten :) )

mvh Erik_s

Lenke til kommentar

Jeg skulle lage vafler, en god del vafler, faktisk. Da jeg hadde røra klar og skulle til å lage den første vaffelen, klarte jeg å skuffe borti bollen med albuen min og dytte den ned på gulvet. I det bollen traff gulvet knustes den og en herlig mix av vaffelrøre og glasskår spredde seg over hele gulvet. Yay! :w00t:

Endret av Laman
Lenke til kommentar

sterk kebab på den lokale kebabsjappa, dette var andre gangen jeg spiste kebab og de jeg var sammen med trodde jeg ikke skulle klare det. jeg holdt ut til jeg var ferdig med kebaben men da måtte jeg ha noe å drikke. det føltes ut som at øynene mine skulle sprette ut :ohmy:

fikk salmonella av en hamburger på lanzarote en gang, 2 dager før jeg skulle hjem. Legene mente jeg skulle legges inn men jeg nekta og tok flyet hjem som planlagt...de gangene det var kø til dassen på det flyet var det nok jeg som satt der ja :p

Lenke til kommentar

Ikke akkurat noe uhell, nærmere en hendelse.. Skulle til en kamerat, hadde med meg en grandis. Fattern slapp meg av like ved huset, og da jeg skulle gå over veien så datt pizzaen ut av esken og trilla over veien.. Første og forhåpentligvis siste gangen jeg løper etter pizza.

Måtte jo selvfølgelig komme biler imot da, så sikkert grusomt smart ut

Lenke til kommentar

Kan ikke ha vært mer enn 8-9 år, jeg og en kamerat skulle lage pannekaker. Hadde satt i sammen alle ingrediensene, mix-masteren på full guffe og nedi røra med den. WHOOSH, hele røra i taket. Har ikke prøvd å rekonstruere episoden.

Merk: Var ikke gammel nok til å vaske selv, heldigvis :evil:

Lenke til kommentar
Ikke jeg men en kompis som gjorde dette:

Vi er på ett LAN, det er søndag kveld og han har igjen 1 grandiosa...

Steker den, glad og fornøyd, men sulten som en ulv.

tar den ut av ovnen og legger den fra seg på pappesken.

Men det var for nærme bordkanten, og pizzaen skled ned på golvet i slow motion og fyren kaster seg etter den! men det er for sent, pizzaen lå oppned på gulvet...

Fyren forble sulten den kvelden, ingen andre hadde mat heller.

Klassisk. Skjedde men en kamerat når eg var på lan også.

Lenke til kommentar

Er ikke noe værre enn og steike en Grandis på en lørdagskveld (ja jeg var inne for en gangs skyld) Men en sikkelig feit film, tror det var the quick and the dead.

Alt du har er en grandis i frysern som passer perfekt, du tar den ut av plasten.. setter på ovenen mens du helder opp et kaldt glass cola og venter på at ovenen skal bli varm...

Du settern i og venter 15min til pizzaen er Perfekt! helt nydelig.. du deler den opp i biter og setter den på brett og tar den med inn i stua der alt sitter klart og du trenger bare trykke på play for og nyte.

SÅ KLARER DU OG BRUKE KYLLING KRYDDER OVER HELE PIZZAEN (OG JA DU ER GLAD I KRYDDER) OG HELE KVELDEN ER RUINERT!

Lenke til kommentar

Klassa var på snø-hule-tur og jeg hadde med med boks lapskaus som jeg tenkte jeg skulle koke. Jeg tente primusen, satte oppå en kjele, åpnet boksen, holdt boksen oppned så det skulle skli ned i kjelen! Det gjorde det ikke og jeg tok gryta vekk fra kjelen og svopp sa det :hrm:

Jaja tenkte jeg får finne den andre boksen da (hadde med 2), åpnet den og holdt den oppned over kjelen igjen. Mens jeg drev med dette så sto kameraten min og mobbet meg for at jeg hadde klart å søle hele den forrige boksen på bakken, jeg snur meg for å sparke han på legge og scopp sier det enda en gang :roll:

Spiste loff i stedet jeg...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Var i USA en stund tilbake, måtte jo selvfølgelig spise på macdonalds, dette gjorde jeg to ganger. Begge gangene fikk jeg salmonella(ellernoe, smelte i magen min om nettene, sinnsykt vondt. Hadde ikke så fryktelig blaut drit heldigvis.)

Lenke til kommentar

Dette er ikke akkurat et uhell siden det var planlagt, men når jeg var sånn, ehh 5-6 år så fant jeg og søstern min det utrolig festelig og helle alt av melk vi hadde ut på kjøkkengulvet, og ta tilfart og skli på det. Mamma ble ikke helt fornøyd da :p

Edit: Skriveleif :p

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar

På barneskolen hadde vi sånn ordning at vi fikk en 1\4L med melk hver dag.

Jeg lot en uåpnet melkekartong ligge i sekken en god stund, resultatet var sprengt råtten melk i sekken, merket seff dette midt i en time.

Fy fader det stinka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...