Skrollan Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Skal bygge meg et Hjertebarn nå lurer jeg på.... Hadde det vert bedre med vannkjøling..... Har alerede fått et tips om det men jeg har aldri brukt vannkjøling.... Er det det vanskelig å sette opp??? takker for alle svar og linker til "vankjølingsoppsett" Edit: skriveleif. Editspørsmål: hvilken socet var vanelig rund 2001 på intel... det er nemelig da pcen er fra... Endret 19. januar 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Her er det et egen forum fon vann og ekstremkjøling. Vil annbefale deg å poste der Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Har reporta om at de skal flytte denna... men dere kan godt hjelpe meg.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ok, litt hjelp; Rundt 2001 var vell den tiden intel gikk over fra pentium 3 og over til pentium 4 på sokket 478. Sjekk i f. eks. i et program som heter CPU Z (søk på google) Da ser du om du har pentium 3 eller 4 Til vannkjøling ville jeg annbefalt et av de settene de har på www.microplex.no. De er gode og driftsikre, samt at det ikke er så vanskelig å sette opp. En ting som er lurt å sjekke før du bestiller noe er om du har en 120mm vifte-plass i kabinettet ditt, noe som gjør det mye enklere med tanke på at da slipper du å kutte i kabinettet.. Har du et budsjett på vannkjølinga di så hadde det vært greit om du skrev opp det Hva er det du vil oppnå med vannkjøling? Tempraturer til å overklokke med, eller et helt stille system? eventulet en liten bit av begge delene.. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Har du et budsjett på vannkjølinga di så hadde det vært greit om du skrev opp det ca 2000 hadde vert greit.... skal bruke den til litt begge deler..... se Her er den jeg skal lage (bare med vankjøling, ikke vifter) Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vannkjøling er alltids å annbefale. Spesielt i eit slikt kult kabinet. Husk worklog i ok forumet når du kjem så langt. cool'n silent er også eit alternativ. Har god erfaring med tildlegare kjøp der. Dersom du har lite erfaring med vannkjøling er nok det enklaste å kjøpa ferdig pakke med alt som trengs. Pakke oversikt hos cool'n silent Pakkestett frå microplex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Mist /m 1*120mm radiator Pakke til 1899,-* hos www.coolnsilent.no *På denne pakken medfølger det ikke vifte, men det kan kjøpes seperat. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Har funnet ut følgende om soceteten... IP 4 1,50 Mhz Pga 423 MMX, SSE, SSE2 Vet ikke hva de 2 siste betyr men det står no der... HK: DFI WT70EC Chipset: Intel I850 noen som kan fortelle meg hvilken socet dett er??? Endret 20. januar 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 vet du om hket kan kjøre andre soceter??? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 noen som vet om det finnes vankjøling til socet 423??? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) har nå funnet meg et vankjølings sett her... nå lurer jeg på om det er mulig å få tak i en vannblokk som passer socet 423??? PS: ledningene ut bakruta... Endret 22. januar 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå