Hetland Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hei. har litt problemer med å få lagt inn mp3'er inn i medieavspillingen, problemet er at filene jeg tar over fra pc'en ikke blir lagret som mp3(?) men en ringetone som jeg har er mp3 format, og den ser jeg i medieavspillingen. nå finner jeg bare sangene i " galleriet" så hvordan får jeg lagt til sangene til "medieavspiling"? håper dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 får du lagt mp3 filer på minnekortet skal det automatisk komme opp i medieavspilling. hvis ikke, gå til forhandleren og spørr. det var i alle fall sånn med min 6230. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Det er som singh sier, alle filer du laster ned til telefonen vil bli lagt i galleriet (bortsett fra programmer/spill). Legger du derimot mp3er på minnekortet eller under "musikkfiler" i telefoneminnet, vil de automatisk komme opp i musikkavspillingsmenyen. Edit: Denne threaden burde ligge under "Åpen diskusjon om mobil"-delen av forumet. Endret 19. januar 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 har lagt sangene inn på minnekortet, men sangene ligger ikke inne i mediaavspilling fordi om Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du må lage en spilleliste på pc'en og legge inn sangene der. Deretter overføre. Da burde saken være løst Stressa litt i førsten jeg også... hehe... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 kan det hende at du har noen problemer med minnekortet? har du prøvd å overføre noen andre ting? skjekk om minnekortet virker. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Formatering eller endring av navn på minnekortet kan hjelpe... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Det du gjør er sikkert å legge dem inn i en mappe i minnekortet, noe som du ikke skal gjøre. Legg dem inn på Minnekortet(ikke mapper,legg dem i "rota") og det vil 99,99% funke, ellers er det noe feil med telefonen din. Endret 22. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 har fått det til nå, måtte legge mp3'ene rett ut på minnkortet, og ikke i en mappe på minnekortet Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. BTW: Raporter tråder når dere ser noe ulovlig og/eller at de er feilpostet. Litt vanskelig å bla igjennom alle trådene på nettverket, da vil også reaksjonene være raskere Endret 22. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå