JR Ewing Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article351522.ece :!: Smågoth og Crips. Jeg elsker denne byen Det blir neppe bedre. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er vell ikke noe som er spesielt for akkurat mitt hjemsted. Nesten det samme som resten av landet: Fjortisene har et ufattelig stygt og idiotisk språk, du har de små skaterne med Snoop Dogg som forbilde, som såklart er byens selvutnevnte gangstere, på nyttårsaften er det rakettkrig, og for guds skyld ikke glem fjortis gotherne. Ingenting kan da være kulere enn og gå rundt i bare svart og sitere Ville Valo . Men noen tilfeller er det jo, jeg husker spesielt en gang i sommer da to 16 åringer med traktorlappen hadde dragrace i sentrumsgata. Hver av traktorene var utstyrt med en boomblaster som spilte Groove Coverage og 1 stk tynn halvfull fjortisjente. Akkurat den episoden minnes jeg med skrekk. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 - for noen år siden gikk alle i blå kjeledress, nå er det foret sort arbeidsjakke som er in blandt ungdommer hva er egentlig kult med det? ser jo ut som bomser hele gjengen..:...! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hver dag hele året: Distriktets rånere opp og ned, opp og ned, opp og ned "hovedgata". Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Kaller folk som ser usikker ut for kenneth f.eks: fyfaen du e kenneth ass Endret 22. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Barsk? kaller du bergensk for barskt? hohoho Bergensk er i alle fall mye barskere enn den pyseklynkingen østlendinger holder på med. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 16 åringer som kjører trektor eller trimmet lettmotorsykkel med en 14-tiss jente bakpå. har vel egentligt ikke et så spesielt eget språk her, ingen gothere eller "gangstas". bare redneks med vernedress/ arbeidsjakke og bukse. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Barsk? kaller du bergensk for barskt? hohoho Bergensk er i alle fall mye barskere enn den pyseklynkingen østlendinger holder på med. hohoho fint jeg ikke er østlending Endret 22. januar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Barsk? kaller du bergensk for barskt? hohoho Bergensk er i alle fall mye barskere enn den pyseklynkingen østlendinger holder på med. E bææææærgensk møøøkje bædre? Nei nå tulle du. Ikke det at østlending er noe særlig barskt, nei. Edit: ATi-Radeon: Du er ei lita tøs. Endret 22. januar 2005 av rlz Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Barsk? kaller du bergensk for barskt? hohoho Bergensk er i alle fall mye barskere enn den pyseklynkingen østlendinger holder på med. Joda, er en del pyseklynking rundt omkring. Men hardcore Østfold-dialekt er grådig barskt. Dog utrolig harry. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 En fyr jeg kjenner kjører rundt med jordbil på jordet!! Var med da han brekkslædda i 70!! Bilen tippa nesten over og venstre fronthjul brakk! :!: Hakke kjørt jordbil siden Lenke til kommentar
GadgetWhore Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kjøre rundt i halv-stylet volvo 240 He he, veit hva du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå