Gå til innhold

Spesiell oppførsel på ditt hjemsted

morra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kan dere fortelle om spesiell oppførsel på ditt hjemsted ved spesielle dager (ikke religiøse saker).

Mitt bidrag er at folk "freser" rundt midt på natten 16./17. mai uten lydpotte på mopeder, selv om det har vært litt trøbbel med oppspolte hager :ohmy:

det samme som deg

pluss...

- folk snakker generelt veldig høyt

- ungdommer slår hverandre i skulderen når de oppdager en wolkswagen boble

- det er full krig med nyttårsraketter i sentrum ved nyttårsaften (helt ekstremt)

- under en fjerdedel velger å gå på allmenn videregående

- det er ikke tøft å være utdannet, snekker er tingen

- for noen år siden gikk alle i blå kjeledress, nå er det foret sort arbeidsjakke som er in blandt ungdommer

-

Lenke til kommentar
Bygda er værst...  :roll:

Tvert om. Jeg ville ikke ha bytta om på noe når det gjelder hjemstedet mitt. På bygda får man en frihet de som vokser opp i byene bare kan drømme om.

Eg er temmelige sikker på at det varierer STERKT fra bygd til bygd!

Lenke til kommentar
- ungdommer slår hverandre i skulderen når de oppdager en wolkswagen boble

Tror ikke det er noe spesiellt for hjemstedet ditt, da jeg har opplevd dette fenomenet her i Bergen, i San Franciso og i Houston.

Slugbug Yellow *punch*

hbehe, ja. Bortsett fra at det meg bekjent kun gjelder gule bobler.. Nei forresten, vi har drevet med alle gule biler vi... :roll:

Lenke til kommentar
Her så jeg noen 7 åringer med seggebukse og lærgenser.

folk i tr.heim som kaller seg crips og leiker gængsters, de fleste går i 8ende og er ca 160 høy

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article351522.ece

:!:

Smågoth og Crips. Jeg elsker denne byen :D

Hahahahah :!: :!: Jeg ler hver gang jeg ser sånne folk!! :!: T.O.M når jeg er ute å går en tur og møter på slike folk så begynner jeg å knekke sammen av latter! Nesten så jeg havner i "trøbbel" noen ganger .... kan jo nesten risikere å bli skutt ;) (ironi) Men det er jo bra de er fredelige da :thumbup: ... Selvom de tror dem er kjempe kule :!:

Lenke til kommentar

-Tja her går man som regel midt i gata selv om det er gangvei rett ved siden av vein :nei:

-Sykt mange kebab "shapper" bor 22 000 her og det er vel godt over 10 kebab steder.(hmm er vel ikke Spesiell oppførsel det men)

-Er veldig kult å drikke spesielt når man er 14 år :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...