GolfBag Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Her kan dere fortelle om spesiell oppførsel på ditt hjemsted ved spesielle dager (ikke religiøse saker). Mitt bidrag er at folk "freser" rundt midt på natten 16./17. mai uten lydpotte på mopeder, selv om det har vært litt trøbbel med oppspolte hager det samme som deg pluss... - folk snakker generelt veldig høyt - ungdommer slår hverandre i skulderen når de oppdager en wolkswagen boble - det er full krig med nyttårsraketter i sentrum ved nyttårsaften (helt ekstremt) - under en fjerdedel velger å gå på allmenn videregående - det er ikke tøft å være utdannet, snekker er tingen - for noen år siden gikk alle i blå kjeledress, nå er det foret sort arbeidsjakke som er in blandt ungdommer - Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bor du i Aasen? Jeg kjenner fyren som fant opp ordet "bau" (av "bouch"). Wohoo. Aasen? Neh, langt unna Bærum? "Aasen" = Holmenkollen. Bærum er bare en kopi . Uffameg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bor du i Aasen? Jeg kjenner fyren som fant opp ordet "bau" (av "bouch"). Wohoo. Aasen? Neh, langt unna Bærum? "Aasen" = Holmenkollen. Bærum er bare en kopi . Uffameg. Huff.. For noen steder... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bygda er værst... Tvert om. Jeg ville ikke ha bytta om på noe når det gjelder hjemstedet mitt. På bygda får man en frihet de som vokser opp i byene bare kan drømme om. Eg er temmelige sikker på at det varierer STERKT fra bygd til bygd! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ungdommer slår hverandre i skulderen når de oppdager en wolkswagen boble som vi kaller i tr.heim "sluggbug" og slår hverandre så de whiner.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Her så jeg noen 7 åringer med seggebukse og lærgenser. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Her så jeg noen 7 åringer med seggebukse og lærgenser. folk i tr.heim som kaller seg crips og leiker gængsters, de fleste går i 8ende og er ca 160 høy Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Her så jeg noen 7 åringer med seggebukse og lærgenser. folk i tr.heim som kaller seg crips og leiker gængsters, de fleste går i 8ende og er ca 160 høy http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article351522.ece :!: Smågoth og Crips. Jeg elsker denne byen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Her så jeg noen 7 åringer med seggebukse og lærgenser. folk i tr.heim som kaller seg crips og leiker gængsters, de fleste går i 8ende og er ca 160 høy http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article351522.ece :!: Smågoth og Crips. Jeg elsker denne byen Hehe, får noe stygt noe.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Her er noen slengord som de "kule gutta" sier på skolen min. Jeg skriver dem nøyaktig slik de uttales, da jeg ikke kjenner til stavemåten. Jadzu = Ja Nadzu = Nei Potti, som i "er du en potti?" = Potamadre (som visstnok betyr morraknuller) Ray = Røyk Bau = Snus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 - ungdommer slår hverandre i skulderen når de oppdager en wolkswagen boble Tror ikke det er noe spesiellt for hjemstedet ditt, da jeg har opplevd dette fenomenet her i Bergen, i San Franciso og i Houston. Slugbug Yellow *punch* Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 De kule: Seffer'n Ja jøss Ser lærerene en elev med synlig snusboks i lomma sier de det er hockey-pulver Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 På mitt hjemmsted er de:tTøft å være rasist. Det er tøft å være dum. Det er teit å vite noe. Det er über fett å drikke seg drita. Kan ikke si jeg kjenner meg igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Her så jeg noen 7 åringer med seggebukse og lærgenser. folk i tr.heim som kaller seg crips og leiker gængsters, de fleste går i 8ende og er ca 160 høy http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article351522.ece :!: Smågoth og Crips. Jeg elsker denne byen De så ikke mye westside ut.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fyf.... holder på å le meg ihjel her!! :!: Her i bergen.....er vi kanskje litt høtlytte og barsk i stemmen. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Barsk? kaller du bergensk for barskt? hohoho Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 - ungdommer slår hverandre i skulderen når de oppdager en wolkswagen boble Tror ikke det er noe spesiellt for hjemstedet ditt, da jeg har opplevd dette fenomenet her i Bergen, i San Franciso og i Houston. Slugbug Yellow *punch* hbehe, ja. Bortsett fra at det meg bekjent kun gjelder gule bobler.. Nei forresten, vi har drevet med alle gule biler vi... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Her så jeg noen 7 åringer med seggebukse og lærgenser. folk i tr.heim som kaller seg crips og leiker gængsters, de fleste går i 8ende og er ca 160 høy http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article351522.ece :!: Smågoth og Crips. Jeg elsker denne byen Hahahahah :!: :!: Jeg ler hver gang jeg ser sånne folk!! :!: T.O.M når jeg er ute å går en tur og møter på slike folk så begynner jeg å knekke sammen av latter! Nesten så jeg havner i "trøbbel" noen ganger .... kan jo nesten risikere å bli skutt (ironi) Men det er jo bra de er fredelige da ... Selvom de tror dem er kjempe kule :!: Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 -Tja her går man som regel midt i gata selv om det er gangvei rett ved siden av vein -Sykt mange kebab "shapper" bor 22 000 her og det er vel godt over 10 kebab steder.(hmm er vel ikke Spesiell oppførsel det men) -Er veldig kult å drikke spesielt når man er 14 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå