Gå til innhold

Spesiell oppførsel på ditt hjemsted

morra

Anbefalte innlegg

Her kan dere fortelle om spesiell oppførsel på ditt hjemsted ved spesielle dager (ikke religiøse saker).

Mitt bidrag er at folk "freser" rundt midt på natten 16./17. mai uten lydpotte på mopeder, selv om det har vært litt trøbbel med oppspolte hager :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De lokale fjortisene benytter helgene til å kose seg glugg ihjel på T-banen mens de drikker minimale mengder øl, blir fryktelig fulle, og briefer mobiltelefoner med innebygget satelittantenne, tørketrommel og mikrobølgeovn. Ofte mens de baker seg en snus, eller "snæzz" på lokalspråket. Gjerne iført sine pelskantede parkaser og lyserosa hodesokker.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
De lokale fjortisene benytter helgene til å kose seg glugg ihjel på T-banen mens de drikker minimale mengder øl, blir fryktelig fulle, og briefer mobiltelefoner med innebygget satelittantenne, tørketrommel og mikrobølgeovn. Ofte mens de baker seg en snus, eller "snæzz" på lokalspråket. Gjerne iført sine pelskantede parkaser og lyserosa hodesokker.

Fyyyyyy døtte

Det er Bærum, det. En i klassen kan beskrives slik, og alle andre også.

Lenke til kommentar

Her flyr alle fjortissene drita fulle gatelangs hver helg. Så hvis man går på feil sted så blir man trua på livet av irakere: "faen hvis du ikke passer deg innen jeg har telt til 3 så skal jeg knuse trynet ditt!!!! 1 -- 2 -- 3!!!" Men det skjer ikke noe .. bortsett fra at det er standard av de å si: "Hundre folk imorraa!!! bare vent!!" ... "Nei, kan vi ikke sloss litt nå da? sier jeg .. "nei, faen.. jeg har så vondt i armen ikksnt!".

Eller:

"ØY DU!!! FAen skal jeg banke deg eller?!?!" Meg? "Ja du! ... neeeida bare kodda ikksnt broder!!"

Lenke til kommentar

Bor på landsbygda, så her er tradisjonen å råne rundt med alt som har hjul og motor eller en av de to (bil, traktor, moped, sykkel, gressklipper, motorsag) 14tissene skvetter i seg dårlig "himkok" og spiller fulle. Lokale Shell- stasjonen er samlingspunktet, racingbiler oppi her er Sierra Cosworth og Toyota Hilux med overdimensjonerte dekk.... Bor i redneck heaven asså, men hadde ikke byttet det bort for alt i verden.... :love:

Lenke til kommentar
Bor på landsbygda, så her er tradisjonen å råne rundt med alt som har hjul og motor eller en av de to (bil, traktor, moped, sykkel, gressklipper, motorsag) 14tissene skvetter i seg dårlig "himkok" og spiller fulle. Lokale Shell- stasjonen er samlingspunktet, racingbiler oppi her er Sierra Cosworth og Toyota Hilux med overdimensjonerte dekk.... Bor i redneck heaven asså, men hadde ikke byttet det bort for alt i verden.... :love:

Jeg kjønner...

Også er signaturen din humor fra hjemstedet?

Lenke til kommentar

Jeg kjønner...

Også er signaturen din humor fra hjemstedet?

Jeg har blitt quotet! Takk andreaz! You made my day man! :D

Signaturen er humor fra forumet.... hehe, har bare ikke byttet den enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...