morra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Her kan dere fortelle om spesiell oppførsel på ditt hjemsted ved spesielle dager (ikke religiøse saker). Mitt bidrag er at folk "freser" rundt midt på natten 16./17. mai uten lydpotte på mopeder, selv om det har vært litt trøbbel med oppspolte hager Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kjøre rundt i halv-stylet volvo 240 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Prater om de tre store K'ene: Kebab, kif og kæber Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Prater om de tre store K'ene: Kebab, kif og kæber Er det salg og service på OHG du går på? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Prater om de tre store K'ene: Kebab, kif og kæber Er det salg og service på OHG du går på? Nope... Allmenn. Fordomsfulle er vi ikke, neiiiidaaa... tøs. Endret 19. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Prater om de tre store K'ene: Kebab, kif og kæber Er det salg og service på OHG du går på? Haha, under beltestedet den der Men har ikke OHG kun øk. og ikke allmenn linje? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) De lokale fjortisene benytter helgene til å kose seg glugg ihjel på T-banen mens de drikker minimale mengder øl, blir fryktelig fulle, og briefer mobiltelefoner med innebygget satelittantenne, tørketrommel og mikrobølgeovn. Ofte mens de baker seg en snus, eller "snæzz" på lokalspråket. Gjerne iført sine pelskantede parkaser og lyserosa hodesokker. Endret 19. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 På lørdagskvelden her i byen så står alle 13 til 17 åringene som ikke kjem seg inn på utesteder på lilletorget og koper. Viktig å henge litt.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Men har ikke OHG kun øk. og ikke allmenn linje? Har tre linjer her: Øk, allmenn og s & s. Sa forøvrig ikke at JEG pratet sånn, men de på HJEMSTEDET mitt. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Har tre linjer her: Øk, allmenn og s & s. Sa forøvrig ikke at JEG pratet sånn, men de på HJEMSTEDET mitt.Har observert fenomenet flittig her jeg bor óg, om det er noen trøst. Endret 19. januar 2005 av Cybbe Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 De lokale fjortisene benytter helgene til å kose seg glugg ihjel på T-banen mens de drikker minimale mengder øl, blir fryktelig fulle, og briefer mobiltelefoner med innebygget satelittantenne, tørketrommel og mikrobølgeovn. Ofte mens de baker seg en snus, eller "snæzz" på lokalspråket. Gjerne iført sine pelskantede parkaser og lyserosa hodesokker. Fyyyyyy døtte Det er Bærum, det. En i klassen kan beskrives slik, og alle andre også. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 skjer sikkert mange plasser, men her rundt nyttår er hele sentrum bombandert av rakketter; postkasser sprenges, det blir skøte på bygninger, polti og andre folk, pluss det som værre er Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Feil, det er Vestre-Aker bydel, selve originalen. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Her flyr alle fjortissene drita fulle gatelangs hver helg. Så hvis man går på feil sted så blir man trua på livet av irakere: "faen hvis du ikke passer deg innen jeg har telt til 3 så skal jeg knuse trynet ditt!!!! 1 -- 2 -- 3!!!" Men det skjer ikke noe .. bortsett fra at det er standard av de å si: "Hundre folk imorraa!!! bare vent!!" ... "Nei, kan vi ikke sloss litt nå da? sier jeg .. "nei, faen.. jeg har så vondt i armen ikksnt!". Eller: "ØY DU!!! FAen skal jeg banke deg eller?!?!" Meg? "Ja du! ... neeeida bare kodda ikksnt broder!!" Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Her i nabolaget pisser naboens unger på dørmatten vår Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bor på landsbygda, så her er tradisjonen å råne rundt med alt som har hjul og motor eller en av de to (bil, traktor, moped, sykkel, gressklipper, motorsag) 14tissene skvetter i seg dårlig "himkok" og spiller fulle. Lokale Shell- stasjonen er samlingspunktet, racingbiler oppi her er Sierra Cosworth og Toyota Hilux med overdimensjonerte dekk.... Bor i redneck heaven asså, men hadde ikke byttet det bort for alt i verden.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Folk kaller hverander "SJTØGG!"/STYGG! (er ironisk ment da) Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bor på landsbygda, så her er tradisjonen å råne rundt med alt som har hjul og motor eller en av de to (bil, traktor, moped, sykkel, gressklipper, motorsag) 14tissene skvetter i seg dårlig "himkok" og spiller fulle. Lokale Shell- stasjonen er samlingspunktet, racingbiler oppi her er Sierra Cosworth og Toyota Hilux med overdimensjonerte dekk.... Bor i redneck heaven asså, men hadde ikke byttet det bort for alt i verden.... Jeg kjønner... Også er signaturen din humor fra hjemstedet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Men har ikke OHG kun øk. og ikke allmenn linje? Har tre linjer her: Øk, allmenn og s & s. Sa forøvrig ikke at JEG pratet sånn, men de på HJEMSTEDET mitt. Jeg beklager.. Min bemerkning var muligens noe unødvendig . Feil, det er Vestre-Aker bydel, selve originalen. Kjent fenomen det. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bor på landsbygda, så her er tradisjonen å råne rundt med alt som har hjul og motor eller en av de to (bil, traktor, moped, sykkel, gressklipper, motorsag) 14tissene skvetter i seg dårlig "himkok" og spiller fulle. Lokale Shell- stasjonen er samlingspunktet, racingbiler oppi her er Sierra Cosworth og Toyota Hilux med overdimensjonerte dekk.... Bor i redneck heaven asså, men hadde ikke byttet det bort for alt i verden.... Jeg kjønner... Også er signaturen din humor fra hjemstedet? Jeg har blitt quotet! Takk andreaz! You made my day man! Signaturen er humor fra forumet.... hehe, har bare ikke byttet den enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå