Deadringer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 når jeg skulle åpne firefox nå nettopp, kom det opp noe med at jeg ikke kunne bruke "default" profil. jeg måtte lage en ny for å kunne surfe på nettet. men da mistet jeg alle mine bokmerker, må skrive inn alle passord(som jeg ikke husker) osv på nytt. hvordan får jeg valgt tilbake den gamle, og hvordan får jeg brukt den? Lenke til kommentar
oknp Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) jeg fikk det problemet, det er bare å restarte maskinen så skal alt funke som vanlig, forutsatt at du ikke slettet profilen din. Endret 19. januar 2005 av jansl129 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 jeg fikk det problemet, det er bare å restarte maskinen så skal alt funke som vanlig, forutsatt at du ikke slettet profilen din. jeg gjorde ikke det, men jeg bytta ti en annen ny profil(uten bokmerker osv) hvordan får jeg bytta tilbake? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis du klikker deg frem til profilmappen din (C:\Documents and Settings\(ditt brukernavn)\Programdata\Mozilla\Firefox) og sletter den nye profilen du nå bruker vil Firefox be deg velge en Profil når du starter programmet. Du kan eventuelt bare flytte den til et annet sted om du er usikker på hvilken av profilene det er du vil ta vare på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 takk, det fungerte som bare det Lenke til kommentar
Helt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du får en profile manager hvis du starter programmet med -ProfileManager etter fila. Altså, mekk en snarevei og legg til -ProfileManager etter filnavnet. Der kan du lage nye profiler og velge hvem som skal brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå