South_Bridge Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har ikke penger til et slikt fett creative surround anlegg. men tenkte jeg skulle teste sub kanalen på hovedkorte (abit nf7). Plugga noen simple høytalere i sub utgangen, men der skjedde det jo null og niks... ka skjer? Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ehh.... en vanlig høyttaler som sub? gjerne en slik digital liten høyttaler? er nok redd for at det ikke går mr.... Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 jaha... fint noen gidder å informere. så hva må til for at jeg kan bruke denne utgangen? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jaha... fint noen gidder å informere. så hva må til for at jeg kan bruke denne utgangen? En sub Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) saklig... noen som har peil og gi meg specs/fakta osv? hadde jo vært morsomt å mekke et prosjekt ut av det OM MULIG liksom. Endret 19. januar 2005 av South_Bridge Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 tja.. kan vel kjøpe 1 basselement og bygge det inn i en kasse... men du burde vel vite ka du gjør da.... Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Stilte du inn på 5.1 lyd på setup? Tror grunnen til at det ikke går er at den porten kun filtrerer ut lyd under XX Hz, altså kun lyd som vanlige høytalere ikke evner å spille. Det går nok signal ut til høytaleren, men du hører den bare ikke..? Lenke til kommentar
kahelg Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du trenger nok en forsterker også... Hovekortet i seg selv vil neppe klare å drive en høyttaler... Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 dette var litt mer fast! og element kan jeg faktisk bygge, siden jeg bygga en korrekt volumkasse til den jeg har i bilen *veldig stolt*, men folket sier jeg burde ha en forsterker også... hms Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har lurt litt på å "bygge på" stereoanlegget jeg har allerede (to høyttalere på rundt 1.20m hver med forsterker) ved å kjøpe et 2.1-anlegg og sette de 2 små-høyttalerne bak og bruke sub-en som sub. Noen som kan fortelle meg hvor mulig/umulig det vil være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå