Shotherra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har akuurat installert Xp på nytt, men pga av litt knoting under oppstart og feil så har jeg slettet D-disken på 160Gb der 60-80Gb var brukt. Ikke spørr meg hvordan jeg klarte det... Jeg bare klarte det...! Etter å ha sett litt rundt kommer jeg ikke no særlig langt heller. Er det noen som kan anbefale et program som kan få tilbake de tapte filene mine? Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Her er en artikkel som dinside hadde for en stund tilbake LINK Du kan se der om det er noe som kan hjelpe deg. Mvh Q Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Nå prøver jeg med et program som heter -Recover My Files- Det Funker hitil men tar lang tid.. Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei ! Jeg har brukt et program kalt "get back data 2.31 eller 2.32 http://www.runtime.org/ Lenke til kommentar
tv_giske Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har selv brukt Recover-my-files et par ganger. Min erfaring er at dette er et veldig bra program for filgjennoppretting, men det bruker litt lang tid på å søke igjennom dataene. Hvis du derimot står overfor en slettet partisjon eller en formatert disk er ikke Recover-my-files noe særlig. Da har jeg hatt mye bedre erfaring med On-track og R-studio. De er mye raskere til å søke igjennom harddisken, og finner det meste. Disse synes jeg imidlertid er mer tungvinte å bruk hvis en derimot har bare slettet et par filer, da foretrekker jeg Recover-my-files. Ingen av disse programmene er gratis dessverre, men demo av R-studio kan lastes ned på http://www.r-tt.com/ , Demoen er stortsett lik fullversjonen, men det er lagt inn en begrensning for filer over 64kb. For å gjennopprette de må en kjøpe fullversjonen. Men du får iallefall søkt igjennom disken og se hva som er mulig å få gjenopprettet. Du får også mulighet til å lagre info fra søket slik at den ikke trenger å søke igjennom en gang til senere. NB! Det er veldig viktig at du ikke lagrer noe på den samme partisjonen som du har slettet data fra, før du har fått gjenopprettet alt du skal. Lykke til! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Når har jeg endelig fått oversikten over hd ved hjelp av -recover my files- Nå skal jeg bare gjennopprette filene... Det er noen bilder som er korrupte men det betyr ikke no særlig... Btw: Jeg vet godt at jeg rører no eller lagrer no på den disken jeg skal gjennopprette så mister man mer... Endret 25. januar 2005 av CorVette Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Anbefaler deg GetBackData, der får du gjenoppretta filene dine. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Måtte skaffe meg serials til programmet. Gikk inn på en nett side og fant fram. Ble så irritert med en "godkjenning" at tilsøutt trykte ja. Det skulle jeg ikke ha gjort fordi pc restartet og hardiskene stoppet. Mistet all info så nå gidder jeg ikke å bruke det på nytt. Låner et hos kammeraten når jeg skal på LAN og fikser det da. Han har ivertfall et "pro" program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå