Shruggie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg skal kjøpe en ny skjerm, og sikler selvsagt svært på Apple 23". Hovedproblemet med denne skjermen for meg er at det ikke er mulig å "vippe" skjermen til vertikalen. Når jeg browser nettet, skriver, koder og så videre er dette en langt mer komfortabel måte å jobbe på. Så jeg har surfet litt rundt, og funnet ut at NEC 2080 er et godt alternativ med denne funksjonen. Jeg vil gjerne ha input fra de som har en av disse, eller selvsagt aller helst begge Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 2080ux+ er den skjemen dei fleste skjermtestarane på hw.no sitt med sjølv. 23" til apple har eg berre så vidt vore borti så den skal eg ikkje uttale meg noko særleg om anna enn at eg trur den er ganske bra. Spørsmålet er om den forsvarer prisen som er på den. Sony sin 23" har antakeleg same panel, dog er eg ikkje sikker. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Apple evnt. 20" Endret 19. januar 2005 av Freem@n Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hummm, du kunne jo kjøpe ett veggfeste for å frigjøre plass. Kanskje det vil gjøre at du kan få det slik du vil, eller kanskje du får tak i ett annet 3'dje parts monter. Apple Cinematic Display-skjermer Nye innfallsvinkler De nye Apple-skjermene tar svært liten plass på skrivebordet, men du kan gå et skritt videre og frigjøre plassen på skrivebordet helt. En VESA FDMI-monteringsadapter kan kjøpes som ekstrautstyr. Denne adapteren følger standarden for monteringsgrensesnitt. Det vil si at du kan velge blant et stort antall av monteringsløsninger fra tredjepartsleverandører. Apple-skjermen trenger altså ikke ta opp noe plass på skrivebordet i det hele tatt. Håper det var interesang lesning. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hm.. Tror da ikke det.. Han ville vippe 90 grader.. slik at den står på høykant.. Hvis dette er noe du ønsker veldig så ville jeg kanskje spart de 6000-7000 kronene og gått for NEC'en ;-) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hva med 2180? Er den verdt prishoppet for den ekstra tommen? Jeg har ikke så utrolig mye penger, men jeg trenger en god skjerm og er villig til å betale for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå