Winydancer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Heisann.. Sitter her med maaaange CS klipp Nå skal jeg sette sammen filmen og trenger virkelig ett programm, ett bra og helst gratis.. Hvilke bruker dere? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Vegas 4.0 eller 5.0 er jo bra da, men det koster penger... Endret 19. januar 2005 av ZiroN Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Okaj Har lest den.. ble ikkje klok Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Okaj Har lest den.. ble ikkje klok Om ikke den hjalp så kan heller ikke jeg... Prøv å les gjennom på nytt, ta det ssssaaaaaakkkkktttteeee... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Okaj Har lest den.. ble ikkje klok Om ikke den hjalp så kan heller ikke jeg... Prøv å les gjennom på nytt, ta det ssssaaaaaakkkkktttteeee... hehe jea men eg fekk tak i en 30 dagers trail versjon av Vegas greiene mekka som berre pokker takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå