Excelsion Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har ett som går på PS2/PC/GC/Xbox jeg, ratt & pedaler med gir. 4in1 Racing Wheel heter det, husker ikke hvor jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 kompisen min har også et slikt ratt, men er det force feedback i ditt? det var det ikke i hans Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Logitech's Driving Force og Driving Force Pro støtter både pc og ps2. Og er forøvrig greie sett. NB! Det følger ikke med drivere til pc, så de må lastes ned fra Logitech's sider. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 kompisen min har også et slikt ratt, men er det force feedback i ditt? det var det ikke i hans Det er force feedback idet ja.. Men det er jo bare et fåtall spill som støtter det, NFSU gjør det iallefall.. Xbox støtter det vel ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 force feeedback er ihvertfall et must, har GC med burnout 2, og der bruker jeg ratt med force feedback, og man føler virkelig humpene i veien Lenke til kommentar
Itw Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 anbefaler driving force pro på det varmeste! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg har bestilt Driving Force Pro, får det i morgen.. Eneste grunnen til at jeg ville ha et som fungerte med PS2 var GT4. NB! Det følger ikke med drivere til pc, så de må lastes ned fra Logitech's sider. Hvor finner jeg disse? Jeg finner kun drivere til MOMO, Formula og Wingman. Endret 28. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Itw Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 sjekk denne her er masse info og lik til drivere... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202213&hl= og logitech.com funker nokk også bra for og leite etter drivere:) Uansett hvordan logitech ratt du velger drivere til, bruker driverne til momo rattet på mitt drivingforce pro funker som fjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå