South_Bridge Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei! av og til synes jeg det er digg å ligge i senga å se film, og da strekker ikke 17" CRT skjermen min helt til. However.. Mitt 8500 eller noe ATI kort har jo s-vhs, noe som gjør at jeg da kan se filmer i senga!! Det er jo bare giiilt. Men lurer på et par ting... For de som har gjort det samme en gang eller to blir bilde uklart når du kobler til TV, dog klart når man ser på film, noen som kan forklare dette? Er det kablene, utgangen, kortet?.... eller er det bare sånn det er? Lars Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Dette er nok fordi tv'en har en oppløsning på under 800x600 (PAL). Når du da sikkert prøver å vise en oppløsning på 1024x768, så blir den blurrete fordi bildet blir "downsamplet" for å kunne vise det på tv. Når du viser film, så har denne enten korrekt oppløsning i fohold til tven (DVD feks), eller mindre. Derfor ser det mye bedre ut VELDIG kort forklart. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Trøtt ja Endret 19. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Dette handler ikke om skjermer, men en funksjon på skjermkortet ditt. Flyttets til skjermkortkategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå