Knudix Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Har sittet og tastet på et usb tastatur et par dager nå, som er koblet til en bærbar pc. Plugget det ut i dag, og nå skriver pcen "456-" istedet for "uiop" og flere taster også er håpløse. Noen som har noen ide til hva som kan være galt? Usbtastaturet funka helt fint når jeg putta det inn igjen, men laptop keyboarded er like galt... Fant ikke noen tastatur drivere på Drivercden til PCen *Edit: Det var numlocken som stod på Jaja, lærte noe iallefall Endret 19. januar 2005 av Knudix Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du har nok på num lock eller noe sånt. Se om ikke du har en "Fn"-knapp et sted, kanskje i en spesiell farge..? Denne gjør at noen taster får flere funksjoner, ofte merket med samme fargen som Fn-knappen. Fn + Num Lock burde i så fall fikse biffen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3515371 Les posten min. Du har sikkert samme problem. Kanskje DU kan fixe det i BIOS, men det kunne ikkje eg i allefall. Det er sikkert Num Lock'n din som har skrudd seg på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå