wunderbaum Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Og alle vet at når du er sur er sjansen større for å knuse no hardware:D Snakker av erfaring? DeVn: Selvsagt klarer man masse når man er sur, men det med kabel til huet; håper det skjer når jeg anser min "karriere" som over En annen ting med at man klarer hva som helst når man er sur, er at det ikke alltid går like bra fordi man spiller så agressivt at man blir drept med en gang man runder hjørnet.. Så hvis man klarer å holde seg mer eller mindre rolig selv om man er sur, så kan man jo faktisk utrette mer IMO Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Unnskyld? Satt her helt rolig, men naturligvis endret det seg når jeg fikk "DeVn" slengt i trynet. Personlig håper jeg at jeg er død på det tidspunktet kabler skal inn i hodet. Da kan vel folk verden over finne IP-adressen til hjernen din, og hacke seg inn og slette data. Håper Symantec kommer med noen gode programvarer for hjernen, da. EDIT: Off topic, gitt. Får føye til en On Topic da: Valve! Endret 22. januar 2005 av DevN Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har egentlig ikke hatt noen problemer med Steam jeg. Bare for et par dager siden da jeg ikke fikk oppdatert på grunn av fulle servere. Så langt så ser det i hvert fall greit ut Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nå kommer jeg ikke inn på Steam . Kommer noen av dere inn nå?? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nå kommer jeg ikke inn på Steam . Kommer noen av dere inn nå?? nei. tror det er mange andre. står på steamforumet å... får denne feilmeldinga etter en det står noe med connection ting Lenke til kommentar
hval Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 NEI! Er kontoen min borte? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hos meg står det: Steam is having trouble connecting to the Steam servers Når det er oppdatering på gang, så forstår jeg det. Men det skal da ikke skje på en vanlig dag! Dårlig av Valve! Spiller forresten cs: source Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Kommer ikke inn jeg heller. BTW: får denne: Steam is having trouble connecting to the Steam servers Endret 29. januar 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bare jeg som kan logge ut og inn her i det uendelige? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bare jeg som kan logge ut og inn her i det uendelige? Riktig så heldig du Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Funker ikke her heller. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Finner det meget rart: 1. Er det problemer, er jeg alltid blant de som opplever de. 2. Jeg har total "overload" på linja (FTP-server, BC (BT) og i tillegg er ruteren helt på jordet for tiden). 3. Jeg har alltid uflaks. Funker fortsatt fint her, kanskje arvet noe fra onkel Anton? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 vel, nå fungerer det i hvert fall . Tror du har arvet noe fra den "kjære" fetteren din Anton :!: Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ooops, liten feil fra min side. Men det betyr nok ikke at jeg ikke har arvet noe fra min "kjære" onkel Donald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå