super-data45 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Siden jeg tror det ikke har vært noen tråd der man kan diskutere om hva man synes om Valve/steam så jeg tenkte å lage en som er sammefattende, så her kan man diskutere om hva man synes er bra med valve/steam først å frems med hvordan de har tatt styringen over CS/CS-Source, Skriv hva som er positivt med Steam/valve eller noe negativt hvis du har noe grunnlag for det. Dette kan omfatter hvordan det ble fra 1,1-1,6 eller andre ting Valve har gjort. For min del har de gjort noe dårlig og noe bra med oppdateringene sine, men det gode gamle er for det meste best. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Sømløs oppdatering. Slipper store pakker som må lastes ned mauelt som overgangen fra f.eks. 1.4 til 1.5. Små ting kan fikses fort. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Sømløs oppdatering. Slipper store pakker som må lastes ned mauelt som overgangen fra f.eks. 1.4 til 1.5. Små ting kan fikses fort. som jeg ser har ikke steam vært serlig populære med tanke på store pakker osv... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg synes Steam er genialt jeg, noen ting er litt buggy enda mtp store oppdateringer ol. Men har til gode å se at noen andre spill-leverandører levere ett bedre eller lignende system. Njaal Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) man kan også diskutere om de holder hva de sier EDIT: OFFTOPIC: post nr 100 Endret 19. januar 2005 av super-data45 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Positive ting: 1. Oppdateringer som kommer raskt, og ofte. 2. Oftere oppdateringer betyr mer for gamere. 3. Du har alle spillene på en plass 4. Alle må spille samme versjon av spillet. Negative ting: 1. valve kan putte inn ting som man ikke liker, og dermed er spillet borte for alltid. 2. Ofte ventetid for å hente ned nye oppdateringer pga stor pågang. Endret 19. januar 2005 av joltaire Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Konseptet: Genialt Steam: Greit nok Friends: Penis Vel, har egentlig ikke mer å si. Har ikke hatt noen problemer hvis man ser bort fra Friends. Var mange problemer tidligere, men det meste ser ut til å være fiksa. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hadde mange problemer med Steam og 1.6, men med CS:Source har det nå fungert helt greit. Syns det var artigere når det ikke var så «proft» egentlig jeg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Synest steam er helt greit, friends er dårlig da... Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Helt enig, friends er bare tull egentlig. Hver eneste gang man skal komme inn står det "cant log on because of repair", og når man kommer inn er det egentlig ikke noe å være der... Lenke til kommentar
knuttern6 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har aldri kikket på friendsdelen jeg... Går det ut på da? Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har aldri kikket på friendsdelen jeg... Går det ut på da? man kan legge til venner + chatte og man kan finne ut hvor vennene dine spiller (CS) Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 steam suger max ATM! Alle på routeren detter uttav nettet når jeg starter STEAM Lenke til kommentar
zvane Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det eg lurer på ved steam er kva som ville skjedd dersom alle spelutviklarar skulle hatt kvart sitt tilsvarande prog. Då ville man jo fått ørten program som låg i minnet til ein kvar tid og det ville blitt kaos på dataen. Eg syns ikkje noko om Steam med andre ord. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har aldri skjønnt hva som er så galt med steam. Automatiske oppdateringer, oversiktlige menyer og muligheten til å kjøpe oppgraderinger via steam. Selvfølgelig var det kanskje ikke så kult akkurat den dagen HL2 ble sluppet, men det måtte man nesten forvente. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 er litt enig i det dere med hvis hver spilleprodusent hadde et tilsvarene program som steam i minnet, dette ville da skape kaos og masse oppdateringer på en gang, men siden det er nesten bare steam som brukes så funker det vel her iallefall... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Steam er greit det, nesten 70% er jo brukerfeil. Men de burde kanskje fikse Friends som ikke har virket på et par måneder? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Min konto er "forsvunnet". Det vil si at jeg ikke får logget meg på. Jeg kan passordet mitt og alt slikt, men det går ikke ann å logge seg inn. Det er ikke en bruker feil. Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Var misfornøyd med steam i starten, men nå er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Her er det omvendt Men jeg skjønner at de kan ha feil. Så jeg er ikke drit sint. Bare litt irritert på at jeg må kjøpe CS på nytt Endret 20. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå