Testkise Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har ADSL 512/128. Bør jeg strupe upload'en i Bittornado? Hvor stor Upload rate bør jeg sette? Og hvor mye bør Max uploads stå på? Og siste spørsmål: Gjelder det samme tall dersom jeg kjører to Bittornado-downloads, eller bør jeg da dele tallene på to? Takk for svar! Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 du bør sette MAX upload på 13 ellers stuper DL ned. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 bruk nettlimiter til oppgaven. enkelt og greit å strupe hastigheten med. har opplevd at den interne i bittornado ikke alltid ovherholder sine egne grenser Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ehh det er da omtrent 100% av hva han greier på en 128kbit uthastighet . Om man har en total kapasitet på 128kbit så bør man enten holde seg borte fra BT eller kjøre på veldig små filer som man faktisk kan greie seede til ett ratio på over 1:1 . Moralpreken over . I teorien så skal en 128kbit greie 16kB/s ut , praksis blit vel heller 13kB/s og om man sier 80% av dette så bør man vel sette maks på 10kB/s . Altså ikke mye phun . Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 10kb\s på en nedlasting 5kb\s på to nedlastinger Ikke prøv tre nedlastinger samtidig... Bortkastet... Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Takk for tips!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå