Solsviken Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei jeg lurer på et par spørsmål. Jeg har et SB Live Digital Lydkort med diverse uttak på. Frem til i dag har eg brukt den standard som er på alle lydkort (grønn farga) , men så lurer jeg på hva den digitale (svarte) skal brukest til ? Jeg har et pltatronics Audio 90 headsett som jeg vil få utnytta best. Er det bedre for meg å skifte til digitalporten, og er det noen windows lyd instillinger jeg burde stille inn for at lyden blir tilpassa headset ? så et siste spørsmål, inne i spill er det ofte sånn at jeg kan velge en del lyd instillinger. Jeg lurer litt på hva jeg skal velge av A3D og EAX ? Eller bør jeg ha begge ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den digitale utgangen gir et digitalt signal som hodetelefonene (som kun virker på analoge signaler) ikke kan lese, det er nok ikke en god idé. Hvis du vil ha mest mulig ut av hodetelefonene dine, så ville jeg kjøpt et nytt lydkort. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det støttes.. Å koble hodetelefonene på digitalutgangen kan ødelegge dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå